טסלה נערכת להרחבת פעילותה בישראל: מינתה מנהל מקומי

פז גנטובסקי, ששימש עד כה כמנהל התפעול של החברה, ינהל את פעילותה של טסלה בארץ • במקביל נערכת החברה לסיום החוזה עם חברת שגריר, ששימשה כקבלנית הראשית של שירותי תיקוני התאונות של רכבי טסלה

מרכז של טסלה / צילום: Shutterstock
מרכז של טסלה / צילום: Shutterstock

חברת טסלה נערכת להרחבת פעילותה בישראל. לגלובס נודע כי את הפעילות של טסלה בישראל מנהל כיום פז גנטובסקי, מי ששימש עד כה כמנהל התפעול של החברה. גנטובסקי מופיע כעת גם כדירקטור בנסח החברה העדכני של טסלה ישראל ברשם החברות במקומה של עדי גיגי, המנכ"לית של טסלה, שפרשה לאחרונה. 

טיוטת חוק ההסדרים המעודכנת: סעיף להטלת "מס זיהום" על יבואני הרכב 

במקביל נערכת טסלה להרחבת מערך השירות העצמאי שלה בישראל. החברה מכשירה כיום שלושה מוסכים עצמאיים ברחבי הארץ על-פי התקן הבינלאומי של החברה. המוסכים יפעלו לצד מוסך מרכזי חדש וגדול שיוקם במתחם החדש של טסלה במזרח נתניה, שאמור להתחיל לפעול באוגוסט השנה.

השינוי במדינות התחזוקה מגיע על רקע "פרידה" מחברת שגריר, ששימשה מאז כניסתה של טסלה לישראל כקבלנית הראשית של שירותי תיקוני התאונות של רכבי טסלה. לגלובס נודע כי שגריר הביעה לאחרונה את רצונה לסיים את פעילותה המשותפת עם טסלה, וזאת בין השאר על רקע מחסור מתמשך בחלפים, שמביא לעיכובים בתיקונים של כלי רכב רבים ולפגיעה במוניטין שלה.

יצוין כי לאור המחסור החלו לאחרונה מספר יבואני חלפים בישראל לייבא חלפים למותג ביבוא מקביל, אולם מחירם בדרך-כלל גבוה משמעותית ממחיר החלפים המקוריים, מה שמביא להעלאת פרמיות הביטוח.

טסלה מסרה עד כה כ-12 אלף כלי רכב וצפויה למסור עוד אלפי כלי רכב ברבעון הקרוב לאחר הורדת מחיריה.

מטסלה נמסר כי החברה אינה מגיבה על עניינים פנימיים. חברת שגריר סירבה להגיב.