מבקר הליכוד מזהיר את נתניהו וסער: לא לעשות שימוש בנכסי המפלגה ועובדי המפלגה בקמפיין

מבקר הליכוד עו"ד שי גלילי שלח הבוקר מכתב אזהרה למועמדים בפריימריז על ראשות הליכוד, נתניהו וסער, שלא לעשות שימוש בנכסי המפלגה ועובדי המפלגה בקמפיין • למעשה, האזהרה מופנית בעיקר כלפי נתניהו, השולט כיום במנגנון המפלגתי ובנכסי התנועה

גדעון סער / צילום: שלומי יוסף
גדעון סער / צילום: שלומי יוסף

מבקר הליכוד עו"ד שי גלילי שלח הבוקר מכתב אזהרה למועמדים בפריימריז על ראשות הליכוד, נתניהו וסער, שלא לעשות שימוש בנכסי המפלגה ועובדי המפלגה בקמפיין. למעשה, האזהרה מופנית בעיקר כלפי נתניהו, השולט כיום במנגנון המפלגתי ובנכסי התנועה.

"אבקשכם להקפיד על עמידה בהוראות הדין, ולהימנע מלעשות כל שימוש בנכס או משאב של המפלגה עצמה, לרבות בעובדי המפלגה. זאת ועוד, הוראות חוקת המפלגה, אף הן מתייחסות באופן ספציפי לאיסור בדבר שימוש במשאבי המפלגה ובמשאבים ציבוריים - במסגרת הבחירות הפנימיות" כתב גלילי.

עוד מציין גלילי כי החוק מקנה לו סמכויות קניסה וענישה "סמכותי מעוגנת בחקיקה ראשית כולל פסילתכם ככל שאמצא שהתנהלותכם לא תאמה את חוק המפלגות".

היום בערב יכונס מרכז הליכוד כדי לאשר את תאריך הפריימריז ב-26 בדצמבר. אתמול הודיע ח"כ ביטן שהוא הגיע ל-800 חתימות הנחוצות כדי להעלות את ההצעה לביטול הפריימריז להצבעה חשאית. אולם הדבר אינו מקובל על נתניהו, שבכוונתו לעמוד על קיום פריימריז ב-26 בדצמבר.