יריב נתי יטפל בתקציב הפרסום של ארקיע בהיקף של כ-10 מיליון שקל

יוביל קו פרסום חדש שיעשה שימוש רחב במשפיענים ובמובילי רשת, תחת הסיסמה "לתפוס ארקיע"

יריב נתי / צילום: רפאל מזרחי
יריב נתי / צילום: רפאל מזרחי

באיחור אלגנטי נערכת ארקיע להתמודדות הקשה בשוק בימים שאחרי סגירת שדה דב והעתקת הטיסות הפנים-ארציות לנתב"ג: ל"גלובס" נודע כי חברת התעופה אימצה קו פרסומי חדש תחת הסיסמה "לתפוס ארקיע", שמאגד קונספט שלם של שיתופי-פעולה שאמורים לסייע בהתגברות על המשבר הקשה בו מצויה החברה. המהלכים יקודמו באמצעות משפיענים כדוגמת דנה רון, דויד דביר ולירן שטראובר.

עוד נודע ל"גלובס" כי לצורך גיבוש הקו הפרסומי החדש התקשרה ארקיע עם משרד הפרסום של יריב נתי, המטפל גם במותגים אחרים של קבוצת ג'ורדאש ישראל, בעלת השליטה בארקיע. התקציב תחת ניהולו צפוי לעמוד על כ-10 מיליון שקל בשנה.

לדברי נתי, "הקו פרסומי החדש של ארקיע יעשה שימוש במדיות שעובדות חכם עם הרבה משפיענים וכוכבי רשת בתוך הנכסים הדיגיטליים של ארקיע". הוא מוסיף כי "יושם דגש על טיולי קונספט עם ערך מוסף שניתן יהיה לרכוש רק דרך ארקיע, כמו למשל טיולי אוכל עם שפים ידועים, בלוגרים, אנשי אופנה וכדומה".

כאמור, נתי מטפל במותגי תיירות נוספים של החברה, כמו רשת מלונות אורכידאה. בתקציבים אלה הוא משתמש לצורך קניית המדיה בחברת יוניברסל מקאן מקבוצת מקאן תל-אביב. משרד הפרסום מקאן מטפל בתקציב הפרסום של אל על. נתי מדגיש כי שיתוף-הפעולה במדיה עם מקאן לא קיים בכל הנוגע לארקיע. לדבריו, לארקיע יש הסכמים ישירים עם רשת ועם קשת.

נתי מקבל את תקציב הפרסום של ארקיע בתקופה בה החברה מתמודדת עם משבר קשה, הכולל צעדי התייעלות ופיטורים והחלפת בכירים. הרקע לכך היא חוסר הערכות מתאימה לסגירת שדה דב, מהלך שפגע בתנועת הנוסעים והביא לירידה שהשפיעה בעיקר על ארקיע, שמפעילה 70% מקווים אלה. 

בתקציב הפרסום של ארקיע טיפל עד לאחרונה משרד הפרסום ליאו ברנט.