חד "ש ובלד אישררו את רשימותיהן לבחירות מועד ג'

בשפרעם התכנסו מאות צירי מועצת חד"ש, נציגי הסניפים של המפלגה, ולאחר דיון אישרו מחדש בלי התנגדות כמעט את הרשימה היוצאת גם לכנסת הבאה • כן אושרה נכונותה של חד"ש לרוץ ברשימה המשותפת בהרכבה הנוכחי

מפלגת חד"ש / צילום: דוברות חד"ש
מפלגת חד"ש / צילום: דוברות חד"ש

מפלגות חד"ש ובל"ד אישררו היום את רשימותיהן לבחירות לכנסת הבאה, ללא שינוי מהרשימות שרצו בספטמבר. שתי המפלגות אישרו גם את המשך הריצה במסגרת הרשימה המשותפת. 

בשפרעם התכנסו מאות צירי מועצת חד"ש, נציגי הסניפים של המפלגה, ולאחר דיון אישרו מחדש בלי התנגדות כמעט את הרשימה היוצאת גם לכנסת הבאה. בראש איימן עודה ואחריו עאידה תומא סלימאן, עופר כסיף ויוסף ג'ברין.

כן אושרה נכונותה של חד"ש לרוץ ברשימה המשותפת בהרכבה הנוכחי. המועצה קראה ל"כלל הכוחות הדמוקרטים - יהודים וערבים כאחד" להתאחד מאחורי הרשימה המשותפת שמהווה את הכוח המרכזי נגד ממשלת הימין.

הוועד המרכזי של מפלגת בל"ד התכנס היום בנצרת כדי להצביע על אישורה מחדש של אותה רשימה שהתמודדה בבחירות הקודמות. הרשימה אושרה ברוב של 85.5%. בראש ח"כ אמטאנס שחאדה, ואחריו ח"כ היבא יזבק וח"כ סאמי אבו שחאדה. בהודעת הסיכום של ישיבת הוועד נאמר "בל"ד מחויבת להמשיך ולהיאבק במסגרת הרשימה המשותפת למען זכויותיו האזרחיות והלאומיות של הציבור הערבי".

בשבועות הקרובים יתכנסו גם מוסדות שתי המפלגות הנוספות ברשימה המשותפת, רע"מ ותע"ל של אחמד טיבי, וצפוי כי יקבלו החלטה זהה.