יובל וינר, מנכ"ל משותף ב-BOS, פורש בתום 11 שנים

אייל כהן, שכיהן עד כה כמנכ"ל משותף לצד וינר וכן כסמנכ"ל הכספים, יישאר בתפקיד המנכ"ל, וחגית ויזנר תכהן כסמנכ"לית הכספים

יובל וינר/ צילום: תמר מצפי
יובל וינר/ צילום: תמר מצפי

שינויים בהנהלת חברת BOS: החברה הודיעה בשבוע שעבר על עזיבתו של המנכ"ל המשותף יובל וינר, לאחר 11 שנים בתפקיד. אייל כהן, שכיהן עד כה כמנכ"ל משותף לצד וינר וכן כסמנכ"ל הכספים, יישאר בתפקיד המנכ"ל, וחגית ויזנר תכהן כסמנכ"לית הכספים.

BOS מספקת פתרונות בתחומי RFID ושרשרת אספקה, והיא נסחרת ברשימה המשנית של בורסת נאסד"ק לפי שווי צנוע של כ-9 מיליון דולר. יו"ר החברה, זיו דקל, הודה לוינר וציין כי "המומחיות והתרומה שלו סייעו להתפתחות החברה ולהצלחתה, ואנחנו מאחלים לו הצלחה בעתיד".

וינר מסר כי "לאחר 11 שנים ב-BOS, זהו הזמן עבורי לאתגרים חדשים. זו הייתה זכות להוביל את הפיתוח של BOS ואני עוזב חברה שנמצאת בעמדה טובה להצלחה עתידית. אני רוצה להודות לצוות החברה, שהם באמת 'שחקני נשמה', על השותפות לאורך השנים".

BOS עמדה לפני מספר חודשים במוקד של ניסיון השתלטות עוינת מצד כפיר זילברמן, שמוכר כסוחר שלדים בורסאיים, אך בעלי המניות תמכו בעמדת ההנהלה ודחו את הניסיון. בזמן ניסיון ההשתלטות, BOS רכשה חברת אוטומציה תמורת עד 2.2 מיליון דולר, גבוה מהסכום שהיה בקופתה, ולאחרונה היא נאלצה למחוק כ-600 אלף דולר בדוחותיה בגין הרכישה. החברה מצפה לסיים את 2019 עם הכנסות של 33 מיליון דולר, כמעט ללא שינוי לעומת 2018.