יוסי וייס, לשעבר מנכ"ל תע"א, מצטרף לדירקטוריון ראדא

החברה הודיעה אתמול על צירופו לדירקטוריון • וייס שימש בין 2012 ל-2018 כמנכ"ל התעשייה האווירית

יוסי וייס / צילום: תמר מצפי
יוסי וייס / צילום: תמר מצפי

יוסף (יוסי) וייס, לשעבר מנכ"ל התעשייה האווירית, מצטרף לדירקטוריון החברה הביטחונית ראדא , שנסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 206 מיליון דולר. ראדא מספקת מכ"מים טקטיים לכוח המתמרן, ובמקביל פועלת בתחום הפעילות המסורתי שלה, מערכות אלקטרוניות לכלי טיס. החברה דיווחה אתמול על צירופו של וייס לדירקטוריון וציינה בהודעתה כי דירקטוריון ראדא סבור שיכולותיו של וייס, כישוריו, הידע וההשכלה שלו, אופיו, מנהיגותו והניסיון שלו, יהוו תרומה חיובית לדירקטוריון.

וייס (68) הצטרף לתעשייה האווירית בשנת 1998 אחרי 27 שנים בהן שירת בחיל הים, ובין 2012 ל-2018 הוא שימש כמנכ"ל החברה. עוד צוין בהודעת ראדא כי וייס מכהן בדירקטוריונים של הטכניון ושל חברת מנועי בית שמש, וכמו כן הוא יו"ר חברת Tubex NRG העוסקת בתחום הביוטכנולוגיה.

ראדא מנוהלת על-ידי דב סלע, ויו"ר החברה הוא יוסי בן-שלום מחברת ההשקעות DBSI, בעלת המניות הגדולה בחברה, המחזיקה ב-17.9% מהון המניות של ראדא.

בשלושת הרבעונים הראשונים של שנת 2019, הכנסות החברה צמחו ב-52.6% והסתכמו ב-30 מיליון דולר, והיא רשמה הפסד נקי של 1.7 מיליון דולר המיוחס לבעלי המניות, לעומת רווח נקי של 250 אלף דולר בתקופה המקבילה ב-2018. בשנה האחרונה מחיר המניה של ראדא זינק ב-108%.