ניסנקורן: אם לא נקבל תשובה מאדלשטיין עד מחר, נקדם מהלך להחלפתו

בסיעת כחול לבן מצפים לתשובה מיו"ר הכנסת בנוגע להקמת ועדת הכנסת לדיון בחסינות נתניהו - עד למחר • בתוך כך, חברי הכנסת של כחול לבן יתכנסו היום לתדרוך משפטי בנושא דיון החסינות, בניצוחו של עו"ד אבי ליכט, לשעבר המשנה ליועמ"ש

ח"כ אבי ניסנקורן / צילום: צמר מצפי
ח"כ אבי ניסנקורן / צילום: צמר מצפי

בסיעת כחול לבן מצפים לתשובה מיו"ר הכנסת יולי אדלשטיין בנוגע להקמת ועדת הכנסת עד למחר (ה') - כך אמר היום ח"כ אבי ניסנקורן. אם לא יקבלו תשובה ביממה הקרובה, בכחול לבן יתקדמו עם האפשרות של בחירת יו"ר כנסת במקומו של אדלשטיין.

בתוך כך, חברי הכנסת של סיעת כחול לבן יתכנסו היום (ד') לתדרוך משפטי בנושא דיון החסינות. את הדיון יוביל עו"ד אבי ליכט, לשעבר המשנה ליועמ"ש, שיסביר לחברי הכנסת את המצב החוקתי. לשאלת "גלובס" האם עו"ד ליכט מקבל שכר ייעוץ מן המפלגה, נאמר כי לא מדובר בייעוץ קבוע, וכי הוא לא מקבל שכר.

כזכור, עו"ד ליכט ייעץ לפני מספר חודשים לכחול לבן בנושא מתווה הנבצרות שהציע נשיא המדינה ראובן ריבלין מיד אחרי מערכת הבחירות מועד ב', שהתקיימה בספטמבר 2019. ליכט נתן עדות בתיק 4000 לפני כשנתיים, ונמנע מעיסוק בתיקי נתניהו במסגרת תפקידו כמשנה ליועמ"ש. הוא פרש מתפקידו הבכיר במשרד המשפטים במאי 2018.