יוניליוור מינתה את ג'ם טריק יוקסל למנכ"ל השלוחה הישראלית שלה

יוקסל ייכנס לתפקיד בפברואר ויחליף את ענת גבריאל, שמונתה בספטמבר האחרון לתפקיד סגנית נשיא גלובלית ביוניליוור • מדובר במינוי של מנכ"ל בינלאומי שמגיע מחוץ לישראל, ולא של אחד מבכירי החברה המקומית

יוניליוור, חברת מוצרי הצריכה הבינלאומית, הודיעה היום (ג') על מינויו של ג'ם טריק יוקסל (Cem Tarik Yuksel) לתפקיד מנכ"ל יוניליוור ישראל. יוקסל יחליף בתפקיד את ענת גבריאל, שמשלימה כהונה של כ-6.5 שנים בתפקיד ומונתה בספטמבר האחרון לתפקיד סגנית נשיא גלובלית ביוניליוור (Global VP), במסגרתו תוביל את אסטרטגיית ניהול ההכנסות העולמית של יוניליוור (Net Revenue Management).

מדובר במינוי של מנכ"ל בינלאומי שמגיע מחוץ לישראל, ולא של אחד מבכירי החברה המקומית. יוקסל (55), יליד טורקיה, משמש כיום כמנכ"ל יוניליוור מדינות המפרץ וכסגן נשיא חטיבת פיתוח לקוחות האזורי. הוא ייכנס לתפקידו כמנכ"ל יוניליוור ישראל במהלך פברואר.

יוניליוור היא אחת מספקיות מוצרי המזון והטואלטיקה הגדולות בישראל, והיא חלק מתאגיד בינלאומי ענק. בישראל הפעילות של החברה אוחזת בנתח שוק כ-4.3% ממכירות מוצרי הצריכה. מתחילת השנה הציגה יוניליוור סטגנציה במכירות ב-11 החודשים הראשונים של 2019 ביחס לתקופה המקבילה אשתקד עם גידול מינורי של 0.6%. היקף המכירות שלה בתקופה זו הסתכם ב-1.9 מיליארד שקל.

כאמור, לפני כארבעה חודשים הודיעה יוניליוור כי מנכ"לית החברה, ענת גבריאל, תסיים את תפקידה ותעבור לתפקיד סגנית נשיא בקבוצה הגלובלית. נזכיר כי יוניליוור חוותה משבר תדמיתי אדיר בקיץ 2016 על רקע פרשת זיהום הסלמונלה בדגני הבוקר שלה.