דיווח: הזכירה את מקרה האונס של קובי בראיינט, והושעתה מה"וושינגטון פוסט"

העיתונאית פליסיה סונמז צייצה לינק לכתבה שמסקרת את מקרה האונס שבו הואשם שחקן הכדורסל המנוח קובי בראיינט • ב"Daily Mail" דיווחו כי לאחר שהציוץ התקבל בזעם ברשתות החברתיות, בעיתון החליטו להשעות את העיתונאית: "הציוץ הראה שיקול דעת לקוי"

קובי בראיינט / צילום: USA Today Sports, רויטרס
קובי בראיינט / צילום: USA Today Sports, רויטרס

העיתונאית פליסיה סונמז הושעתה מעבודתה בעיתון "וושינגטון פוסט" לאחר שפרסמה ציוץ על האשמות אונס נגד שחקן הכדורסל המנוח קובי בראיינט, שעות לאחר שהוא ובתו נהרגו בתאונת מסוק - כך דווח ב"Daily Mail". 

סונמז, שמסקרת את הפוליטיקה המקומית בארה"ב, צייצה בחשבון הטוויטר שלה לינק לכתבה מ-2016 מהאתר "The Daily Beast", שכותרתה הייתה: "מקרה האונס המטריד של קובי בראיינט: ראויות ה-DNA, הסיפור של המתלוננת והחצי-ווידי".

הציוץ של סונמז גרר אלפי שיתופים והודעות זועמות, והעיתונאית ציינה כי אף קיבלה איומי רצח. התגובות של מעריצי בראיינט בטוויטר היו כל-כך חריפות, שהאשטאג הקורא לפיטוריה של סונמז הפך לטרנדי ברשת החברתית. 

צילום מסך מתוך טוויטר
 צילום מסך מתוך טוויטר

צילום מסך מתוך טוויטר
 צילום מסך מתוך טוויטר

טרייסי גרנט, עורכת אחראית ב"וושינגטון פוסט", אמרה ל"Daily Mail" כי "סונמז הושעתה מהתפקיד בזמן שהעיתון בוחן אם הציוצים שלה לאחר מותו של בראיינט הפרו את מדיניות העיתון ברשתות החברתיות. הציוץ הראה שיקול דעת לקוי שמזלזל בעבודה של הקולגות שלה". 

בראיינט הואשם באונס של פקידת קבלה בת 19 ב-2003. למרות שברייאנט הכחיש את האשמות, שבוטלו לאחר שהמתלוננת משכה את התלונה, הוא הודה כי בגד באשתו, ולפי דיווחים הגיע עם המתלוננת להסדר כספי.