הסטארט-אפ ביונד של אסף רפפורט גייס 21 מיליון דולר

מייסדי החברה הם קבוצת המייסדים של "אדאלום" שנמכרה למיקרוסופט ב-2015 תמורת 320 מיליון דולר

פחות מחודשיים לאחר שעזב את מרכז הפיתוח של מיקרוסופט בו עבד כשנתיים, נחשף הסטארט-אפ החדש של אסף רפפורט - חברת הסייבר ביונד (Beyond), שהודיעה היום (א') על גיוס בסך 21 מיליון דולר. מייסדי הסטארט-אפ החדש, נוסף על רפפורט, הם עמי לוטבאק, ינון קוסטיקה ורועי רזניק. הארבעה ייסדו יחדיו את אדאלום, החברה שנמכרה למיקרוסופט ב-2015 תמורת 320 מיליון דולר, ושעל בסיסה הוקמה חטיבת אבטחה הענן במרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט, בניהולו של רפפורט.

בין המשקיעים בסבב הגיוס הראשון של החברה נמצאים קרן ההון סיכון סקויה ארה"ב, וגילי רענן מקרן ההון הסיכון סייברסטרטס (Cyberstarts). שני הגורמים הללו היו גם בין המשקיעים באדאלום. על פי חלוקת התפקידים בין המייסדים בחברה החדשה, רפפורט יכהן כמנכ"ל, לוטבאק כסמנכ"ל טכנולוגיות, קוסטיקה כסמנכ"ל מוצר ורזניק כסמנכ"ל מחקר ופיתוח.

רפפורט הוא בוגר תוכנית תלפיות ובעל תואר שני במדעי המחשב מהטכניון. הוא שירת ביחידת 8200 של חיל המודיעין. לפני שהקים את חברת אדאלום ב-2012, עבד בחברת הייעוץ מקינזי באוסטרליה. אדאלום פיתחה מערכת לניטור ואבטחה של שימושים ארגוניים בתוכנות מקוונות, המכונה מתווך גישה מאובטחת לענן (CASB) - שכבה שעוטפת את האפליקציה והמידע הארגוני שיושבים בחוות שרתים מרוחקת או בענן, ומתווכת את הגישה אליהם כך שהיא עוברת דרך מנגנון השליטה והבקרה של החברה.