גילה אלמגור מכתתת רגליים: 9 מיליון - הפרסומת הכי זכורה ואהובה בשבוע החולף

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לקוטג' תנובה היא המושקעת ביותר בשבוע החולף עם השקעה של כ-1.1 מיליון שקל

שני כהן וגילה אלמגור בפרסומת של 9 מיליון / צילום: צילום מסך מיוטיוב
שני כהן וגילה אלמגור בפרסומת של 9 מיליון / צילום: צילום מסך מיוטיוב

הפרסומת של 9 מיליון מככבת השבוע בראש דירוג הפרסומת הזכורות והאהובות: הפרסומת בכיכובה של שני כהן והשחקנית גילה אלמגור, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, היא גם הפרסומת הזכורה ביותר וגם האהובה ביותר. שיעור הזכירה לפרסומת נמוך בכ-6% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.8%. שיעור האהדה של הפרסומת נמוך בכ-13% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 18.2%. 

השבוע יש פרסומת בולטת נוספת בדרוג האהדה: הפרסומת של קוטג' תנובה, באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב, שממוקמת אחרי הפרסומת של 9 מיליון בפער קטן. הפרסומת לקוטג' היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית עם השקעה שעומדת על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-1.1 מיליון שקל.

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות

עוד עולה מהנתונים כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה על 475 (בהשוואה ל-411 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-25.6 מיליון שקל (בהשוואה ל-24.8 מיליון שקל בשבוע הקודם).