עיצומים | בלעדי

עובדי בזק פותחים בעיצומים בעקבות התעכבות המו"מ על ההסכם הקיבוצי

בעקבות גרירת רגליים במו"מ להבטחת זכויותיהם עם כניסת קרן סרצ'לייט לשליטה בבזק, הגיעו העובדים למסקנה שהעיכוב הוא חלק ממהלך כולל שנועד להרוויח זמן • החל ממחר העובדים הודיעו כי לא יונפקו חשבוניות ללקוחות ולא יאפשרו הכנת הדוחות הכספיים

שלמה כפיר, יו"ר ועד עובדי בזק / צילום: איל יצהר
שלמה כפיר, יו"ר ועד עובדי בזק / צילום: איל יצהר

ועד עובדי בזק החליט לפתוח בעיצומים בעקבות התעכבות המו"מ על חתימת הסכם קיבוצי חדש על רקע כניסת בעלים חדשים לחברה. ל"גלובס" נודע כי העובדים החליטו לעצור את כל העבודות ואת התוכניות של החברה בנושא פריסת הסיבים האופטיים, שהוא אחד הנושאים הכי חשובים ומהותיים מבחינת בזק בימים אלה, ובמיוחד לבעלי השליטה החדשים קרן סרצ'לייט. בנוסף, העובדים הודיעו שלא יאפשרו את המשך הכנת הדוחות הכספיים השנתיים הצפויים בקרוב.

עובדי בזק נמצאים בסכסוך עבודה מול החברה וזאת בעקבות כניסת בעלי שליטה חדשים - קרן סרצ'לייט. העובדים אפשרו את העברת השליטה לפני מספר חודשים למרות שבמקרים קודמים הם התנו את העברת השליטה בחתימת הסכם מולם. הפעם העובדים חשים שמאז שנכנסו הבעלים החדשים, הם נוקטים סחבת וההנהלה לא ממהרת להשלים את המו"מ להבטחת זכויותיהם.

העובדים שיגרו להנהלה מסר לפיו החל ממחר יופסקו כל התיקונים והעבודות אצל לקוחות. מוקדי השירות ימשיכו לעבוד כסדרם. במקביל, העובדים מפסיקים להנפיק חשבוניות ללקוחות, מפסיקים את הכנת התשקיף שעליו עומלת החברה, והם שוקלים גם למנוע את כינוס הדירקטוריון.