יאיר נתניהו פרסם רמיזות בוטות כלפי צעירה שהופיעה בסלפי עם גנץ

בנו של רה"מ צייץ בטוויטר תמונות של צעירה שהצטלמה סלפי עם בני גנץ והוסיף: "מישהו יודע מי זאת?" • בעקבות זאת הצעירה סבלה מהטרדות חמורות ברשת החברתית, וכעת היא שוקלת להגיש תביעה נגדו

יאיר נתניהו / צילום: שלומי יוסף
יאיר נתניהו / צילום: שלומי יוסף

פיד הטוויטר של בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו הפך מזמן למוביל ההכפשות המרכזי בקמפיין הליכוד. לעתים נושאים שמועלים על-ידי נתניהו הבן בטוויטר או בפייסבוק, עוברים תוך זמן קצר להיות מסרים מרכזיים של בנימין נתניהו.

השבוע, חזרו בליכוד, באמצעות יאיר נתניהו, לטענות שלבני גנץ יש בעיות אישיות, ושהדברים מתועדים בסרטונים בטלפון הנייד האישי שלו אשר נפרץ על-ידי האיראנים. תוך פחות מיממה התראיין בנימין נתניהו בגלי צה"ל ואמר שם כי לא יכנס לחייו האישיים של גנץ אך ביקש מן המאזינים לשים לב לכך שמדובר באדם העשוי להיות סחיט, תוך שהוא רומז לאותם הדברים המועלים באופן אינטסיבי ברשתות החברתיות.

מסרים דומים לאלו כבר הועלו על-ידי הליכוד, על-ידי שליחים ונושאי מסרים בקמפיין מועד א'. למרות היותו של גנץ "סחיט" לכאורה, הדבר לא מנע מנתניהו לשאוף להקים ממשלת אחדות עם גנץ, תוך שנתניהו הוא ראש הממשלה וגנץ שר הביטחון.

כדי להשאיר את העיסוק בחייו האישיים של גנץ על הפרק, לפחות עד ליום שני, העלה אתמול יאיר נתניהו תמונות של צעירה מן הפייסבוק, אשר הצטלמה סלפי עם גנץ, תוך שהוא מוסיף "מישהו יודע מי זאת?". ובהמשך העלה ציוץ נוסף בנושא. יאיר נתניהו לא פירט למה כוונתו מעבר, אך כתוצאה מהיות פיד הטוויטר שלו נעקב על-ידי עשרות אלפים ובולט ביותר בשל מעמדו של נתניהו כמשפיע מרכזי על הקמפיין של אביו, הרמיזות שלו הספיקו כדי לגרור את הצעירה, דני קסידי לתוך מסע הכפשות.

קסידי, פעילת זכויות בעלי חיים, התייחסה מיד בזעם בפייסבוק לערבוב שמה ואתמול (חמישי) העלתה פוסט ארוך וסיפרה על ההכפשות המיניות שהיא חווה ברשתות החברתיות מאז אתמול. קסידי כתבה שברגעים הראשונים לא הרגישה לחץ, אך לאחר מכן נכנסה לקרוא את התגובות לציוצים של נתניהו הבן ונדהמה. כעת קסידי שוקלת להגיש תביעה נגד יאיר נתניהו. אחד הציוצים המקוריים שלו טרם הוסר מן הטוויטר, ציוצים אחרים אולי הורדו חלקית (לא ניתן לאתר).