הבורסה משיקה ערוץ תקשורת חדש עם הציבור

וגם: סטיב לוין מונה ליו"ר חברת הפודטק מיט-טק, ודני איילון מונה לתפקיד דירקטור בחברה • השיחה

איתי בן זאב, מנכ"ל בורסת ת"א  / צילום: תמר מצפי
איתי בן זאב, מנכ"ל בורסת ת"א / צילום: תמר מצפי

 

מתעניינים בבורסה, רוצים להתעדכן באופן רציף, או לפחות רוצים להתחיל וללמוד? השבוע העלתה הבורסה לניירות ערך בלוג בנושאי שוק ההון הפונה "לקהל הסוחרים, המשקיעים והמתעניינים בתחום", שמטרתו לחזק את החשיפה למגמות מקצועיות בארץ ובעולם, להתעדכן בחידושים בפעילות הבורסה, לקבל ניתוחים מעמיקים וגם - ליצור ערוץ תקשורת פתוח בין הבורסה והציבור לדיאלוג וחשיבה משותפת.

על העדכון אמונים אנשי מקצוע מהבורסה והוא אמור להתעדכן באופן שוטף. בין הנושאים שתוכלו למצוא בבלוג: סיכום נתוני מסחר, ניתוח מגמות מרכזיות, סקירות סקטורים, ועוד. כך למשל תוכלו לקרוא את הטור של הכלכלנית נורית דרור מיחידת המחקר במחלקה הכלכלית ושל משה עסיס, מנהל מדור בכיר, שכתב על אופציות בהייטק. איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך, מסר כי "לבורסה תפקיד ומעמד ייחודי כגוף המאפשר את פעילות שוק ההון. המידע הקיים בבורסה הוא רחב, אובייקטיבי ומבוסס נתונים שאין לאף גוף אחר בישראל ועל כן אנו רואים חשיבות מיוחדת בשיתופו במסגרת הבלוג החדש".

חדשות טובות

ועידת She economy שמטרתה לצמצם פערים כלכליים בין נשים לגברים, התקיימה, כמעט כסדרה. עקב הנחיות משרד הבריאות היא הועברה בשידור חי בקהילות בדף הפייסבוק של בנק דיסקונט.

מצנח הזהב

חברת הפודטק מיט-טק (MeaTech) המפתחת טכנולוגיה לייצור "בשר" מתורבת ומנוהלת על-ידי שרון פימה, הודיעה על מינויו של סטיב לוין לתפקיד יו"ר דירקטוריון ועל מינויו של דני איילון, לשעבר סגן שר החוץ, לתפקיד דירקטור.