לאחר 9 שנים בתפקיד: מנכ"ל אפריקה מגורים, אורן הוד, פורש

את אורן הוד יחליף מיכה קליין, המכהן כמשנה למנכ"ל החברה משנת 2016, באמצע חודש יוני 2020

אורן הוד/ איל יצהר
אורן הוד/ איל יצהר

אורן הוד, מנכ״ל חברת אפריקה מגורים ב-9 השנים האחרונות, פורש. הוד הודיע לדירקטוריון החברה על רצונו לסיים את תפקידו על מנת לפנות לאתגרים ניהוליים חדשים.

את הוד יחליף מיכה קליין, המכהן כמשנה למנכ"ל החברה משנת 2016, באמצע חודש יוני 2020.

הוד (51), הצטרף לאפריקה ישראל מגורים בשנת 2011 לאחר מספר תפקידי ניהול בענף הנדל"ן. במהלך תקופת כהונתו הכפילה החברה את היקפי פעילותה וכיום היא מבצעת כ-2,500 יח"ד ב-22 אתרים שונים.

אפריקה מגורים  נסחרת כיום בבורסה בשווי של כ-1.1 מיליארד שקל לאחר שהכפילה את שוויה בחמש השנים האחרונות. 

הוד הוביל את כניסתה של החברה לתחומי פעילות חדשים בהם פעילות בתחום ההתחדשות העירונית, פרויקטי מחיר למשתכן, זכיינות בתחום המגורים להשכרה וכן לשילוב של מסחר ומשרדים בחלק מהפרויקטים של החברה.

קליין (46), החל את עבודתו בחברה בשנת 2011 כסמנכ"ל הנדסה של החברה והחל משנת 2016 מכהן כמשנה למנכ״ל. טרם לכן מילא שורה של תפקידים ניהוליים, בין היתר, כיהן כמהנדס ראשי בחברת אלקטרה בניה , מנהל ביצוע של חברת נווה גד ותפקידי ניהול פרויקטים בדניה סיבוס. קליין בעל תואר מוסמך למדעים (BSc) בהנדסה אזרחית מהטכניון בחיפה.

יו"ר אפריקה מגורים יעקב (לוקסי) לוקסנבורג, מסר: "ברצוני לברך את אורן הוד על כהונה מוצלחת בה המשיך לבסס את אפריקה ישראל מגורים כאחת החברות הגדולות והמובילות בתחומה בישראל אשר נהנית מהיקפי ביצוע ומכירות משמעותיים, צבר קרקעות להמשך צמיחה ואיתנות פיננסית מהבולטים בענף".