אמסלם החליט סופית: מפעילי הסלולר יחזרו לתת מענה בתוך 6 דקות

המפעילים טענו כי כל עוד מערכת החינוך לא חוזרת לתפקוד מלא, הם יתקשו להחזיר העובדים לפעילות מלאה • ההסתדרות מנגד דרשה להחזיר לעבודה כמה שיותר עובדים כמה שיותר מהר

שר התקשורת דוד אמסלם / צילום: יוסי זמיר
שר התקשורת דוד אמסלם / צילום: יוסי זמיר

שר התקשורת דוד אמסלם דחה פניות של חלק ממפעילי הסלולר להמשיך ההחרגה של הקלות שנתן להם. משרד התקשורת ערך שימוע ערב החג שבו ביקש את עמדות המפעילים לקראת האפשרות של הארכת ההחרגה. את ההתנגדות להחרגה הובילה ההסתדרות הכללית שקראה לאמסלם להחזיר העובדים כמה שיותר למסלול עבודה רגיל, בעוד המפעילים טענו שהם מתקשים לעשות זאת כל עוד מערכת החינוך לא חוזרת לעבודה מלאה והעובדים נזקקים לשמור על ילדיהם.

אמסלם הודיע היום כי החליט שלא להאריך את תקופת ההחרגה של מרבית ההוראות הצרכניות אשר הוחרגו בשל משבר הקורונה, וביניהן ההוראה שמענה אנושי במוקד הפניות הטלפוני של חברות התקשורת, בכל נושא, יבוצע בתוך שש דקות לכל היותר.

לדברי משרד התקשורת, מוקדים טלפוניים העוסקים בפניות בנושא תקלה בקבלת שירות, גניבה או אובדן של ציוד, ושירות נדידה בינלאומית, ימשיכו לפעול כבשגרה, כפי שפעלו בכל תקופת משבר הקורונה.

כמו כן, החליט שר התקשורת להאריך את תוקפה של ההחרגה בעניין מוקדי הפניות הטלפוני העוסקים בפניות שאינן תקלה בקבלת שירות, גניבה או אובדן של ציוד קצה ושירות נדידה בינלאומית, וזאת למשך שבועיים עד ל-17 במאי 2020.

לדברי המשרד, ההחלטות התקבלו לאחר שהמשרד בחן לעומק שיקולים צרכניים, ועל מנת לאפשר לבעלי הרישיונות להפנות את מרב משאביהם בעת הזו לשמירה על רציפות תיפקודית ותיקון תקלות תוך שמירה על ההנחיות אשר ניתנו לציבור בשל משבר הקורונה.