מעבר מפתיע בעולם הביוטק: מביוג'ן להנהלת בריינסטורם סל

סטייסי ר. לינדבורג, עד לאחרונה בכירה מחברת הביוטק האמריקאית ביוג'ן, מונתה לסגנית נשיא בכירה וראש תחום המחקר הקליני בבריינסטורם סל

סטייסי ר. לינדבורג, עד לאחרונה בכירה מחברת הביוטק האמריקאית ביוג'ן, הנסחרת בוול סטריט ונחשבת לאחת ממובילות תחום הטיפול במחלות מוח ניווניות, מונתה לסגנית נשיא בכירה וראש תחום המחקר הקליני בחברת בריינסטורם, המפתחת טיפולים לאותן מחלות על בסיס תאי גזע.

לינדבורג עבדה בביוג'ן במשך שמונה שנים, כאשר בתפקידה האחרון נשאה בתפקיד סגנית נשיא למדעי המידע ואנליטיקה. מבריינסטורם נמסר כי לינדבורג הייתה שותפה לבניית האסטרטגיה ארוכת הטווח של חברה, הייתה מעורבת בתהליך אישורם של מספר מוצרים חדשניים, וכלי האנליטיקה שפיתחה הועילו לקיצור תהליכי הרישום והוכחת היעילות של אותם התרופות.

עם המינוי אמרה לינדבורג: "המוצר NurOwn שנמצא היום בשלב III בטיפול במחלת ניוון השרירים ALS ובשלב II במחלה הניוונית טרשת נפוצה, הוא בעל פוטנציאל משנה חיים. זה היה השיקול המשמעותי ביותר בהחלטה שלי להצטרף לחברה. התרשמתי מהמנהיגות ומעומק הכישרונות והשאיפות של החברה".

במקביל דיווחה בריינסטורם סל  כי למרות מגיפת הקורונה והשלכותיה, לוחות הזמנים לניסויים הקליניים שלה לא השתנו, והיא מצפה לדווח על תוצאות טובות מניסוי שלב III ב-ALS ברבעון הרביעי של השנה. חברות רבות ספגו דחיה בלוחות הזמנים של הניסויים שלהן בתקופה זו, ולכן הודעה זו אינה טריוויאלית. לדברי מנכ"ל החברה חיים לייבוביץ': "החלטנו להמשיך את הניסוי וקיבלנו תמיכה מהשותפים שלנו והקהילה הרפואית".