סמנכ״ל הפיתוח העסקי של קבוצת עזריאלי עוזב אחרי שנה - לנעליו יכנס מנכ״ל חברת חללי העבודה של טדי שגיא

סמנכ״ל הפיתוח העסקי והחדשנות של קבוצת עזריאלי, אסף אביב, מסיים את תפקידו אחרי שנה ושלושה חודשים, כך נודע ל"גלובס" • לנעליו של אביב צפוי להיכנס אלעד אלון, מי ששימש בשלוש השנים האחרונות כמנכ״ל לאבס, חברת חללי העבודה של טדי שגיא

אסף אביב / צילום: יונתן בלום
אסף אביב / צילום: יונתן בלום

סמנכ"ל הפיתוח העסקי והחדשנות של קבוצת עזריאלי, אסף אביב, מסיים את תפקידו אחרי שנה ושלושה חודשים, כך נודע ל"גלובס".

עוד נודע, כי לנעליו של אביב צפוי להיכנס אלעד אלון, מי שמשמש בשלוש השנים האחרונות כמנכ"ל לאבס (LABS) ישראל, חברת חללי העבודה של טדי שגיא.

אלעד אלון / צילום: שרון דרעי
 אלעד אלון / צילום: שרון דרעי

אביב, 45, מכהן כסמנכ"ל חדשנות ופיתוח עסקי של קבוצת עזריאלי החל מתחילת מרץ 2019. בטרם מונה לתפקיד כיהן במשך שבע שנים כסמנכ"ל השיווק של בזק בינלאומי והוביל את האסטרטגיה השיווקית, הטכנולוגית והפרסומית של החברה. קודם לכן שימש כמנהל אגף מכירות ארצי בבזק.

אלון, 43, צפוי להיכנס לתפקיד אחרי שניהל עבור טדי שגיא את הפעילות המקומית בחברת חללי העבודה שבבעלותו אשר כוללת מתחמי חללי עבודה בלונדון. הפעילות של החברה בישראל ממוקמת במגדל עזריאלי שרונה בתל אביב ומתפרסת על חמש קומות עליונות במגדל. בתפקידו החדש יחצה אלון את הכביש, ויעבור למטה של חברת עזריאלי.

קבוצת הנדל"ן המניב עזריאלי נמצאת בשליטת דנה עזריאלי ומנוהלת על ידי אייל חנקין. החברה מחזיקה בין היתר ב-18 קניונים, 14 נכסי משרדים, 3 בתי דיור מוגן, ו-8 נכסי נדל"ן נוספים בחו"ל.

עזריאלי קבוצה  נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של כ-21 מיליארד שקל. מתחילת השנה איבדה מניית החברה כ-29% מערכה.

קבוצת עזריאלי, אסף אביב ואלעד אלון לא מסרו תגובה לפניית "גלובס" בנושא.