אלי זוגלובק מפנה את כיסא המנכ"ל בחברת המזון שבבעלותו; רן אקרמן יחליפו

רן אקרמן, שימונה למנכ"ל זוגלובק בחודש ספטמבר, הצטרף לחברה לפני תשע שנים ושימש כמשנה למנכ"ל • אלי זוגלובק ימשיך לכהן כיו"ר פעיל

אלי זוגלובק מפנה את קדמת הבמה בחברה שבבעלותו ומעביר את מושכות הניהול לידי רן אקרמן. לצד זאת, זוגלובק ימשיך לכהן כיו"ר הפעיל של החברה. אקרמן ייכנס בפועל לתפקידו כמנכ"ל זוגלובק בתחילת בספטמבר 2020. 

זוגלובק משמש כמנכ"ל בחברה מאז 2007, וכעת מסכם כהונה של 13 שנות מנכ״לות. 

לפי ההודעה שמסרה החברה, המהלך נועד "לתמוך בתהליכי צמיחה ופיתוח עסקי של זוגלובק בארץ ובחו"ל". זאת כשלפי נתוני סטורנקסט מציגה חברת זוגלובק גידול מינורי של כאחוז במכירות, בעוד ששוק המזון והמשקאות כולו צמח בקרוב ל-10%, כך שריאלית חלקה של זוגלובק קטן משמעותית מתחילת השנה. בעקבות זאת, נתח השוק של זוגלובק משוק המזון המקומי הצטמק בכ-8% ל-1.1%. בחודש מאי לבדו רשמה החברה קיטון במכירות של 10% לעומת מאי אשתקד.

אקרמן, 55, הצטרף לזוגלובק ב-2011 בתפקיד סמנכ"ל כספים ומערכות מידע, וב-2016 קיבל לידיו גם את תחום שרשרת האספקה והתפעול וקודם לתפקיד משנה למנכ"ל. בתפקיד זה הוא היה אחראי על הובלת פרויקט איחוד האתרים והעברת מפעל החברה מנהריה לשלומי. 

רן אקרמן, זוגלובק  / צילום: סטודיו זוגלובק
 רן אקרמן, זוגלובק / צילום: סטודיו זוגלובק

אלי זוגלובק מסר היום (ד') עם פרישתו מתפקיד המנכ"ל כי "המינוי של מנכ"ל לזוגלובק יאפשר לי להיות מעורב יותר בכל תהליכי הפיתוח והחדשנות בחברה, ביניהם בסטארט-אפ החדש שהקמנו בתחום תחליפי הבשר, המבוססים על חלבון מהצומח, כשפנינו להרחיב את הפעילות לעולם".