הפרקליטות: להטיל על משה איבגי 15 חודשי מאסר בפועל

זאת בגין הרשעתו בביצוע שתי עבירות של מעשה מגונה • מנגד, סנגורו של השחקן ביקש מביהמ"ש להימנע משליחתו של איבגי למאסר בפועל ולהסתפק במאסר על-תנאי

הפרקליטות מבקשת מבית משפט השלום בחיפה להטיל על השחקן משה איבגי עונש של 15 חודשי מאסר בפועל בגין הרשעתו בביצוע שתי עבירות של מעשה מגונה.

בבית המשפט בחיפה נערך היום (א') שלב הטיעונים לעונש בעניינו של איבגי. סנגורו של השחקן, עו"ד מיכאל כרמל, ביקש מבית המשפט להימנע משליחתו של איבגי למאסר בפועל ולהסתפק בהטלת עונש של מאסר על-תנאי.

איבגי הורשע בתחילת השנה בביצוע בשתי עבירות של מעשה מגונה וזוכה משלושה אישומים נוספים. בית המשפט דחה את העדות שמסר איבגי וציין כי היא הייתה "פתלתלה ומתחמקת ואינה ראויה לאמון‎".

על-פי הכרעת הדין, במהלך הפקת סרט בכיכובו, איבגי ניגש אל המתלוננת מאחור, הכניס את ידו דרך מחשוף בחלקו האחורי של חולצתה וליטף את גבה. עוד נקבע כי המתלוננת הופתעה ממעשיו של איבגי ושאלה למעשיו, ואילו הוא השיב לה כי "הפירצה קוראת לגנב".

בהכרעת הדין נקבע כי במקרה נוסף, הפעם בעת צילומי סדרת טלוויזיה, נצמד איבגי אל המתלוננת וחיבק אותה בחוזקה, תוך שלחש לה אמירות מיניות בוטות.