פגסוס חוזרת לטוס לישראל וחברות נוספות גם שיבצו את ת"א בלוז שלהן

חברת התעופה הטורקית תחזור לטוס בקו ת"א-איסטנבול שלוש פעמים בשבוע החל מה-15 ביולי • אגאן היוונית ואייר אירופה צפויות לחדש את הקווים לתל אביב בקרוב

חברת התעופה פגסוס / צילום: שאטרסטוק
חברת התעופה פגסוס / צילום: שאטרסטוק

חברת תעופה נוספת חוזרת ללוח הטיסות של נתב"ג: פגסוס הטורקית. החברה הודיעה כי תחדש ב-15 ביולי את טיסותיה בקו תל אביב-איסטנבול (נמל התעופה סביחה) בתדירות של שלוש טיסות שבועיות.

טורקיה היא אחת המדינות הבודדות שמאפשרת כניסה לישראלים ללא בידוד. כל הנוחתים באיסטנבול עוברים בדיקת חום, במידה ומתגלים ממצאים שמחייבים בדיקת קורונה - המדינה מבצעת את הבדיקות על חשבונה במקום.

במקביל, חברות תעופה שונות מודיעות על החזרת הקווים לישראל: אגאן היוונית למשל הודיעה כי תחדש את הקו אתונה-תל אביב ב-20 ביולי בתדירות של שלוש טיסות בשבוע, אייר אירופה הודיעה כי תחדש את הקו מדריד-תל אביב ב-3 באוגוסט בתדירות של שתי טיסות בשבוע. נזכיר כי עדיין קיימת חובת בידוד לנכנסים לישראל וכי הכניסה אפשרית רק לבעלי דרכון ישראלי.

בתוך כך חברת תעופה חדשה שנולדה לאחרונה דווקא בתזמון של משבר הקורונה תתחיל לטוס ב-14 ביולי. החברה, אייר ערביה היא חברת לואו קוסט שהוקמה בשיתוף עם אתיחאד איירליינס אשר תטוס מנמל התעופה באבו דאבי ליעדים במצרים. החברה תתמודד עם מתחרה קשה בתחום - וויז אייר שהכריזה לאחרונה על הקמה של האב (נמל בית) באבו דאבי.