עיתונאים של חדשות 13 ו-i24news הותקפו על ידי פעילי לה פמיליה

אנשי הארגון תקפו את צוות חדשות 13 לעיני כתב i24news דניאל צמח • לאחר שדיווח צמח על התקיפה שהתרחשה לידו, הופל על ידי הפעילים

מפגין מסמן עצור בהפגנה בבלפור / צילום: Oded Balilty, Associated Press
מפגין מסמן עצור בהפגנה בבלפור / צילום: Oded Balilty, Associated Press

עיתונאים שסיקרו את המחאה ליד ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים הותקפו הערב על ידי פעילים של ארגון לה פמיליה.

אנשי הארגון תקפו צוות חדשות של הכתב יוסי אלי מחדשות 13, שנשלח לסקר את ההפגנות בירושלים. אנשי הארגון התנפלו על צוות הצילום ועל הצלם קובי כהן, קראו קריאות גנאי על התקשורת ודרשו מהצוות להפסיק לצלם. הצוות התעקש להמשיך במלאכתו ובתגובה הם נדחפו והופלו לרצפה.

לא רחוק משם דיווח כתב i24news דניאל צמח על ההפגנה של לה פמילה, תיאר את הקריאות שקראו הפעילים ועל כך שראה אותם תוקפים צוות צילום.

בכתבה הוא נראה מסביר כי אנשי לה פמיליה הבהירו שהם לא רוצים לראות באזור את המדיה: "הם לא רוצים שיתקרבו אליהם או שיצלמו אותם, זה עתה הייתי עד לתקיפה של צוות צילום", סיפר צמח וממש בעודו מדווח בשידור חי שעטו לכיוונו הפעילים, הוא הופל וציוד הצילום שלו ניזוק. לאחר שניות הוא נגלה מחדש למצלמה ואמר "זה הלך רוח הדברים כאן, ברשותכם אנסה לצאת מכאן".

מחדשות 13 נמסר: "אנו מגנים בתוקף את גילויי האלימות נגד עיתונאי החברה. עיתונאים, צלמים ואנשי תקשורת צריכים להיות חופשיים לעשות את עבודתם בכל מקום מבלי להרגיש מאוימים. עיתונאי חדשות 13 ימשיכו לעשות את עבודתם במסירות ומקצועיות".