אחרי מלאנוקס: אנבידיה נמצאת במגעים מתקדמים לרכישת ענקית השבבים Arm

ארמ, חברה המתמחה בייצור שבבים לסמארטפונים, טאבלטים ומחשבים נרכשה רק לפני ארבע שנים על ידי הקונגלומרט היפני סופטבנק בעלות של 32 מיליארד דולר • הצדדים מקווים להגיע להסכמות בשבועות הבאים, כך לפי "בלומברג"

מייסד ומנכ"ל אנבידיה, ג'נסן הואנג / צילום: Tyrone Siu, רויטרס
מייסד ומנכ"ל אנבידיה, ג'נסן הואנג / צילום: Tyrone Siu, רויטרס

ענקית השבבים Nvidia  נמצאת במגעים מתקדמים לרכישת ענקית השבבים Arm, כך לפי "בלומברג". ארמ, חברה המתמחה בייצור שבבים לסמארטפונים, טאבלטים ומחשבים נרכשה רק לפני ארבע שנים על ידי הקונגלומרט היפני סופטבנק בעלות של 32 מיליארד דולר.  

לפי הדיווח, הצדדים מקווים להגיע להסכמות בשבועות הבאים. נזכיר כי רק במרץ שעבר אנבידיה רכשה את מלאנוקס הישראלית בסכום של 6.9 מיליארד דולר.

ענקית ההשקעות היפנית סופטבנק, הנמצאת בשליטתו וניהולו של מסיושי סאן נחשבה עד לאחרונה לסיפור הצלחה עם השקעות מניבות כמו עליבאבא. אולם לאחרונה התמודדה החברה עם לא מעט קשיים בחלק מההשקעות שלה כשהסיפור המוכר ביותר היה עם ביטול ההנפקה של חברת חללי העבודה WeWork אחרי שהתשקיף של החברה התברר כמנופח יתר על המידה. סאגת WeWork וגם ההשקעה היקרה באובר  סיבכו את סופטבנק עד לרמה שבחודש נובמבר האחרון הקונגלומרט היפני דיווח על הפסד רבעוני ראשון מזה 14 שנים והחד ביותר ב-38 שנות קיום החברה.