השבוע הגדול של הדמוקרטים: ועידה מפלגתית שלא היתה כמוה

המפלגה הדמוקרטית ממנה השבוע רשמית את ג'ו ביידן למועמד שלה לנשיאות, ומעיין אפרת חוזרת להתארח ב'מדריך לטראמפיסט' כדי לדבר על וועידה שלא היתה כמוה • מה תהיה חלוקת התפקידים בין ביידן לקמאלה האריס? לטובת מי ישחקו מלחמות הדואר? • וגם הזוג אובמה חוזר • האזינו

מישל אובמה נואמת בוועידה הדמוקרטית  / צילום: צילום מסך
מישל אובמה נואמת בוועידה הדמוקרטית / צילום: צילום מסך

המפלגה הדמוקרטית ממנה השבוע רשמית את סגן הנשיא לשעבר, ג'ו ביידן, למועמד שלה לנשיאות, בוועידה מפלגתית שלא נראתה כמוה. את עשרות אלפי המשתתפים המריעים באולם הכנסים במילווקי החליף כינוס דיגיטאלי, שחלק מהנאומים ששודרו בו הוקלטו מראש. גם ביידן עצמו נותר בביתו בדלאוור. ברקע נרשם צמצום מסוים בהובלה של ביידן בסקרים על יריבו, הנשיא דונלד טראמפ, שהחריף מצידו בשבוע החולף את מתקפותיו על הלגיטימיות של ההצבעה בדואר.

האם הדמוקרטים, ששמים דגש על המשבר הכלכלי והבריאותי, בחרו בטון הנכון לוועידה שלהם? מה תהיה חלוקת התפקידים בין ביידן סגניתו המיועדת לקמאלה האריס? והאם הדמוקרטים מצליחים לאזן בין המסר המיינסטרימי יותר של ביידן והאריס, לקו הפרוגרסיבי של ברני סאנדרס ואלכסנדריה אוקסיו קורטז? על השאלות האלה, ועוד, בפרק חדש של הפודקאסט 'המדריך לטראמפיסט' , בו מתארחת השבוע מעיין אפרת, פרשנית לפוליטיקה אמריקאית בפרויקט הבחירות של מגזין "הזירה", מבית מכון אבא אבן במרכז הבינתחומי.

וגם: האם הדמוקרטים צריכים לקחת ברצינות את קמפיין הבחירות של קנייה ווסט, ואובמה חוזר עם פלייליסט חדש לקיץ.

עקבו אחר הפודקאסט בספוטיפיי, באפל פודקאסטס, בגוגל פודקאסטס או באפליקציית הפודקאסטים האהובה עליכם בהעתקת כתובת ה-RSS