העובדים בפלאפון: לא נאפשר פגיעה במותג ללא הידברות עמנו

בעקבות התוכנית לבחירת מותג אחד מוביל לחברות הבנות בבזק, דורשים העובדים הבהרות מהנהלת החברה

ועד העובדים בפלאפון מוטרד מהאפשרות שהמותג פלאפון ייעלם או יעומעם וזאת בעקבות הכוונה לבחור מותג אחד שיוביל את קבוצת החברות הבנות של בזק פלאפון, בזק בינלאומי ויס כפי שנחשף היום ב"גלובס".

ועד עובדי החברה הודיע שמדובר במהלך מהותי שמצריך את הסכמת העובדים. במכתב לעובדים מציין יו"ר הוועד יחיאל שמן, כי לא יעלה על הדעת למחוק מותג כמו פלאפון. לדברי שמן, "הבוקר נחשפנו בתקשורת לידיעה שלפיה קבוצת החברות הבנות של בזק - פלאפון, בזק בינלאומי ויס, נערכות בימים אלו למעבר לעבודה תחת מותג אחד".

"כפי שידוע לכם, כבר היום פועלות שלוש החברות בסינרגיה חלקית, וזאת בהתאם להסכם הקיבוצי האחרון עליו חתמנו מול הנהלת החברה. פלאפון היא חברה חזקה, יציבה וותיקה שמהווה במשך עשרות שנים את ראש החץ בקבוצת בזק ובשוק הסלולר בישראל. עובדה זאת הושגה לאחר מאמץ ומקצועיות שהפגינו עובדי פלאפון לאורך שנים רבות - שהיו שותפים למיצובו של מותג פלאפון כמותג מנצח!

"לא יעלה על הדעת למחוק מותג שכזה בהינף יד ללא היוועצות עימנו וקריאה על כך באמצעי התקשורת. מעבר לעוצמה העסקית של המותג, מובן כי למותג משותף משמעויות עמוקות ורחבות שיש לדון עליהן עם ועד העובדים".

לדברי שמן "כבר בימים הקרובים נבחן לעומק את היתכנות הדברים. החלטות כל-כך קריטיות לגורלנו אולי היו יכולות להתקבל בלעדינו בעשור הקודם, לפני שהחלטנו על הקמת ועד עובדים היסטורי ופורץ דרך בפלאפון. ברור שאם נגלה שהמעבר למותג אחד עלול לפגוע בנו בדרך כזו או אחרת, נפעל בכל הכלים העומדים לרשותנו למניעת כל פגיעה כזו ".