820 מיליון דולר בייבי: האם מנצ’סטר סיטי תשלם סכום עתק כדי לקנות מברצלונה את ליאו מסי?

על פי דיווחים שחקן הכדורגל האגדי עומד לעזוב את הקבוצה לאחר ההפסד הצורב לבאיירן מינכן • המועמדת המובילה לקליטתו היא מנצ'סטר סיטי • האם הקבוצה האנגלית תוכל לשלם את דמי השחרור הדימיוניים שמופיעים בחוזהו?

ליאו מסי במשחק מול באיירן מינכן בסוף השבוע האחרון / צילום: RAFAEL MARCHANTE, רויטרס
ליאו מסי במשחק מול באיירן מינכן בסוף השבוע האחרון / צילום: RAFAEL MARCHANTE, רויטרס

האם ליונל מסי בדרך לעזוב בגיל 33 את ברצלונה, המועדון שבו שיחק כל הקריירה? לפחות על פי הדיווחים הערב זה נראה קרוב מאי פעם. המועמדת הטבעית לקלוט את "הפרעוש" היא מנצ'סטר סיטי האנגלית, שאותה מאמן פפ גוארדיולה שאימן את מסי במדי ברצלונה. סעיף השחרור של מסי עומד על 820 מיליון דולר.

מאז התבוסה הקשה 8-2 לבאיירן מינכן בחצי גמר ליגת האלופות השמועות על עזיבתו של כוכב בארסה גדלו והלכו. מבחינה כלכלית ומקצועית, המועדון מצוי בצרות ותחת המאמן ההולנדי החדש רונלד קומאן יצטרך לרענן משמעותית את הסגל המבוגר יחסית, והסכום שעשוי להגיע ממכירת מסי יכול לסייע לו בכך. השבוע כוכב אחר של המועדון, החלוץ לואיס סוארס, קיבל הודעה שעליו לחפש קבוצה חדשה, וגם לכך עשויה להיות השפעה על החלטתו הסופית של מסי.

כך או כך, קשה לדמיין את מסי בשום חולצה אחרת פרט לחולצה של ברצלונה, אבל בקרוב נראה אם בשלהי הקריירה הוא יבחר לחפש אתגרים חדשים במועדון אחר.