נשאר במשפחה? רותם סלע תפסיק להיות הפרזנטורית של קסטרו

קסטרו הודיעה כי בהחלטה משותפת החליטו הצדדים על הפסקת ההתקשרות • סלע שנשואה לבנם של גבי ואתי רוטר, ספגה בשנים האחרונות לא מעט אש על הקמפיינים של החברה בהם כיכבה

רותם סלע בקמפיין קסטרו / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של קסטרו
רותם סלע בקמפיין קסטרו / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של קסטרו

אחרי הרבה קמפיינים מתוקשרים, רותם סלע תפסיק להיות הפרזנטורית של קסטרו. סלע שנחשבת לאחת הכוכבות האהובות בישראל, ספגה לא מעט אש בשנים האחרונות תודות לקמפיינים של קסטרו - בין אם בגלל הקמפיין שבו היא מוכנה להרוג אישה אחרת בשביל שמלה, ובין אם בעקבות קמפיין הספארי האחרון שבו כיכבה שספג האשמות על גזענות.

רק לפני כשנה החליפה קסטרו משרד פרסום, ואת מקומו של ראובני פרידן שהלך עם החברה שנים, תפס משרד הפרסום אדלר חומסקי.

קמפיין הספארי שבוים על ידי רועי כפרי כבר שיקף קו חדש של פרסום לקסטרו, ויש להניח כי בעיתוי אחר היה קוצר מחמאות. הקמפיין צולם לפני הקורונה באפריקה ונראים בו בין היתר אנשים שחורים שנותנים שירות. לרוע המזל, הקמפיין עלה לאוויר בשבוע שבו התרחשו המהומות סביב הירצחו של גורג' פלויד וקמפיין שמראה שחורים משרתים לבנים התקבל בעין רעה אפילו בייחס לרגיל.

הפרידה של סלע מקסטרו איננה 'רגילה': סלע נשואה לאריאל רוטר בנם של גבי ואתי רוטר הבעלים של קסטרו, והתגובה שמוציאה הערב החברה נועדה כנראה לאשר שהפרידה היא מהמותג בלבד.

מקסטרו נמסר כי "לאחר שנים מדהימות וטובות של עבודה משותפת של קסטרו עם כוכבת העל רותם סלע החליטו הצמדים לסיים את הדרך הפרסומית המשותפת אבל לא את דרך האהבה והקרבה של רותם לקסטרו ולמשפחת רוטר. אנו בקסטרו מודים מקרב לב על תקופה זו ומכיון שרותם היא משפחה אז הכל נשאר בקסטרו".