חברת לוגיסטיקה רכשה מגרשים בקריית מלאכי למרלו"גים בכ-148 מיליון שקל

חברת "נדב.ב.לוגיסטיקה", שבשליטת איש העסקים נדב בלילה זכתה בארבעה מתוך שישה מכרזי מקרקעין של רשות מקרקעי ישראל באזור התעשייה תימורים שבקריית מלאכי ששטחם 63 דונם • בלילה: "יש לי שוכרים ללפחות מחצית מהשטח"

חברת "נדב.ב.לוגיסטיקה", שבשליטת איש העסקים, נדב בלילה, היא הזוכה במרבית מכרזי המקרקעין שפרסמה רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) בקריית מלאכי. מדובר במכרז במסגרתו שווקו שש חטיבות קרקע לעשרות דונמים בפארק התעשייה תימורים, הממוקם בשטח המוניציפלי של העיר, כקילומטר אחד מצומת קסטינה. "נדב.ב.לוגיסטיקה", זכתה בארבעה מתוך ששת המכרזים. החברה תשלם סכום של 115.4 מיליון שקלים לא כולל מע"מ ועוד 32.4 מיליון שקלים כולל מע"מ על הוצאות פיתוח, על ארבעה מגרשים בהיקף שטח של 63.7 דונם. יצוין כי לכל המכרזים הוגשו שלוש הצעות ומעלה.

לפארק התעשייה תימורים יש חשיבות רבה עבור העיר קריית מלאכי כמקום תעסוקה לתושבי העיר וגם כאפיק הכנסה מארנונה. מפעלים הנמצאים בתחום אזור התעשייה, זכאים למענקים והטבות מס על פי החוק לעידוד השקעות הון והקצאת קרקע למטרות תעשייה או מלאכה בפטור ממכרז. בין המפעלים שעוברים למקום ניתן לציין את "בן אנד ג'ריס", יצרנית המזון "טעמו וראו", וחברת הקוסמטיקה "מעבדות ד"ר מלומד".

איש העסקים נדב בלילה חי ועובד במושב אמונים, שליד אשדוד. בשיחה עם "גלובס" ציין בלילה כי "קבוצת בלילה" מחזיקה במבני נדל"ן מניב רבים ברחבי הארץ, כולל שיתופי פעולה עם חברת איסתא נכסים במלונות באילת ופורטוגל וגם את מסעדת "SPACE" במושב אמונים. "יש לי מספר מבנים באזור התעשייה תימורים שאני משכיר לחברות. במגרשים בהם זכיתי בכוונתי להקים מרלו"גים. יש ביקוש מטורף למרלו"גים. הלכתי למכרז מתוך ידיעה ברורה שיש לי שוכרים ללפחות 30 דונם לחברות מהמובילות במשק", אמר בלילה.