ההימורים זו כבר לא בעיה: מייקל ג'ורדן נכנס להשקעה בפלטפורמה למשחקי ספורט וישמש כיועץ

שחקן ה-NBA האגדי מצטרף למפעילת פלטפורמת ההימורים דראפט קינגס כיועץ ודירקטור • ג'ייסון רובינס, מנכ"ל החברה: "הייעוץ האסטרטגי והחוש העסקי שמייקל מביא לדירקטוריון שלנו לא יסולא בפז"

מייקל ג'ורדן / צילום: רויטרס
מייקל ג'ורדן / צילום: רויטרס

מפעילת הפלטפורמה להימורי ספורט, חברת דראפט קינגס (DraftKings), הודיעה היום על כניסתו להשקעה של שחקן ה-NBA האגדי מייקל ג'ורדן בחברה. ג'ורדן, שזכה שש פעמים בתואר MVP בגמר ה-NBA, ומשמש כיו"ר Hornets Sport & Entertainment, יצטרף לדירקטוריון דראפט קינגס וישמש לה כיועץ. 

מנייתה של דראפט קינגס, שנסחרת בשווי של 13 מיליארד דולר, זינקה בכ-13% מוקדם יותר בוול סטריט על רקע ההודעה, וכעת מטפסת ב-4%. 

ג'ורדן, שהשיג שש אליפויות בליגת הכדורסל האמריקאית במדי השיקאגו בולס בשנות התשעים, חזר למסכים לאחרונה בסדרה הדוקומנטרית "הריקוד האחרון", בה מתועד מסעו של ג'ורדן יחד עם הבולס אל האליפות האחרונה והשישית.

בסדרה עלתה מחדש לכותרות בעיית ההימורים של ג'ורדן. ג'ורדן ידוע כחובב הימורי ספורט וכבר בשנות התשעים לצד משחקי האליפות מנהגו להמר עלה לכותרות דווקא בהקשר שלילי. בשנת 1993 השחקן המוביל נצפה משחק בלאק ג'ק בקזינו באטלנטיק סיטי ערב לפני משחק הפלייאוף מול הניקס. ג'ורדן הודה בהפסדים משמעותיים. בזמנו פרישתו של ג'ורדן היתה בצל הרצח של אביו, אם כי הספקולציות כי הפרישה נעשתה בצל בעיית ההימורים.

ג'ייסון רובינס, מנכ"ל החברה מסר: "מייקל ג'ורדן הוא בין הדמויות החשובות ביותר בספורט ובתרבות האמריקאית שהגדיר לנצח את דמותו של האתלט והיזם המודרני. הייעוץ האסטרטגי והחוש העסקי שמייקל מביא לדירקטוריון שלנו לא יסולא בפז, ואני נרגש שהוא מצטרף לצוות שלנו".