הישראלים שהצליחו להיכנס לרשימת ה"40 מתחת ל-40" של מגזין Fortune

מגזין פורצ'ן פרסם את הרשימה השנתית שלו של "40 הצעירים המבטיחים מתחת לגיל 40", ושלושה ישראלים מצאו את עצמם ברשימה היוקרתית: יונתן אדירי, מנכ"ל healthy.io; יוני אסיא, מנכ"ל eToro; וניר בר-דעה

מגזין פורצ'ן פרסם את הרשימה השנתית שלו של "40 הצעירים המבטיחים מתחת לגיל 40", ושלושה ישראלים מצאו את עצמם ברשימה היוקרתית.

תחת קטגורית "בריאות", נמצא יונתן אדירי מנכ"ל ומייסד healthy.io. החברה הייתה החברה הראשונה שקיבלה אישור FDA לבדיקה אבחונית בסלולרי, ונבחרה לאחת מ-10 החברות המבטיחות ב"גלובס" ב-2018.  החברה פיתחה בדיקת שתן לביצוע בבית, לזיהוי הידרדרות בסוכרת ובמחלות כליות.

יונתן אדירי / צילום: איל יצהר
 יונתן אדירי / צילום: איל יצהר

תחת קטגוריה "ממון" נבחר יוני אסיא, מנכ"ל ומייסד eToro, אפליקצית סחר במניות עם יותר מ-13 מיליון משתמשים.  אסיא התארח בפודקאסט אצל "גלובס" לאחר שהוזמן לארוחת ערב עם וורן באפט וסיפר על המפגש עם המשקיע. 

עוד תחת ממון נמצא ניר בר-דעה, מנהל בכיר ב-Bridgewater, קרן הגידור הגדולה בעולם. בפורצ'ן מספרים כיצד בזמן נגיף הקורונה, בר-דעה הקים עם צוותו משרדים מחוץ לבניין באוויר הפתוח על מנת לייצר סביבה בטוחה שבה יוכלו להיפגש פנים אל פנים ולהמשיך לעבוד, תוך כדי שמירה על הנחיות הבטיחות. ניר התראיין ל"גלובס" ב-2017 ואמר על הקרן:  "מה שקורה בחדרי-חדרים בחברות אחרות קורה אצלנו בצורה פתוחה, ויש בזה דברים חיוביים וגם שליליים. אבל אנשים מבלבלים בין ניהול החברה וניהול ההשקעה. ואת ניהול ההשקעה (כאחד מתוך שלושה) הוא אמר שהוא יעשה עד יומו האחרון".

עוד ברשימה ניתן למצוא את אדם מוסרי, שעומד בראש אינסטגרם, וגדל לאבא ישראלי ואמא אמריקאית בניו יורק, תחת קטגורית ה"טכנולוגיה". דמויות מוכרות ברשימה הן למשל שרה האקבי סנדרס, דוברת הבית הלבן לשעבר,  שנמצאת תחת "ממשל", ביונסה, גרטה גרוויג (במאית "נשים קטנות"), פיבי וולר-ברידג' (יוצרת "פליבג"), ריאן קוגלר (במאי "הפנתר השחור"), וטרבור נואה (מנחה ה"דיילי שואו") תחת קטגורית "מדיה ובידור".