אופנהיימר חיובי על פריון: ממליץ "תשואת יתר" בפרמיה של 42% על מחיר המניה

מחיר היעד של פריון, 9 דולר, הוא מחיר בו המניה כבר נסחרה לזמן קצר בתחילת השנה הנוכחית לפני פרוץ משבר הקורונה

בנק ההשקעות אופנהיימר התחיל לסקר את מניית פריון נטוורק בהמלצת "תשואת יתר" ונוקב במחיר יעד של 9 דולר למניה - שגבוה ב-42.4% מהמחיר הנוכחי של המניה בנאסד"ק.

פריון  מספקת פתרונות בתחומי החיפוש באינטרנט והפרסום הדיגיטלי, והיא נסחרת בנאסד"ק ובתל אביב לפי שווי של 166 מיליון דולר. מחיר היעד של פריון, 9 דולר, הוא מחיר בו המניה כבר נסחרה לזמן קצר בתחילת השנה הנוכחית לפני פרוץ משבר הקורונה.

באופנהיימר כותבים כי פריון  מספקת פתרונות פרסום מתקדמים מבוססי דאטה למותגים ומפרסמים. "תוך מינוף עסקי החיפוש המסורתיים שלה, החברה רכשה סט של עסקים בתחום הפרסום מבוסס הביצועים", כותב האנליסט ג'ייסון הלפסטיין מאופנהיימר.

להערכתו, על רקע משבר הקורונה יתכווץ ה-EBITDA (רווח בנטרול ריבית, מס, פחת והפחתות) של פריון בשנה זו ב-38% וההכנסות ירדו ב-13%, אך בשנתיים הבאות הוא צופה צמיחה הן בהכנסות והן ב-EBITDA. "אנו מעריכים בשמרנות צמיחה שנתית של 8% בהכנסות ב-2021", כותב האנליסט, ומעריך צמיחה של 23% ב-EBITDA ב-2021 ושל 27% ב-2022, על רקע יעילות גבוהה יותר של הוצאות התפעול. עוד מזכיר האנליסט את השיפור המשמעותי במאזן החברה: "בשלוש השנים האחרונות, החברה נקטה צעדים להפחית את החוב, ובסוף הרבעון השני היקף החוב היה 12.5 מיליון דולר לעומת 35 מיליון דולר מזומנים", הוא מציין.

הוא מעריך את השוק אליו פונה החברה ב-102 מיליארד דולר, מתוכו נתח השוק של פריון הוא 0.3% בלבד, נתח שיישאר יציב להערכתו גם בשנים הבאות, אך עם אפסייד אפשרי באמצעות רכישות. הרכישות גם מאפשרות לדבריו לפריון לבצע cross-sell ולהגביר את היעילות.

האנליסט מזכיר את יחסי פריון עם מיקרוסופט (בינג) ואת שיתוף הפעולה שלהן בהשקת Privado, מנוע חיפוש פרטי שמתופעל על-ידי פריון ומחזק את שיתוף הפעולה ביניהן. החוזה הנוכחי עם מיקרוסופט יפקע בסוף השנה אך הצפי הוא שהוא יחודש. מיקרוסופט הייתה אחראית על 63% מהכנסות פריון ב-2019.

מחיר היעד נקבע על בסיס מכפיל 9.5 ל-EBITDA הצפוי ב-2021 וכולל דיסקאונט ביחס לחברות דומות. הסיכונים להשקעה כוללים בין השאר את המשך השפעת מגפת הקורונה על תעשיית הפרסום וכישלונות אפשריים בחידוש חוזים עם לקוחות משמעותיים.