דוח פינטק | פודקאסט

כך עולם הפינטק הגיע לכפרים הנידחים בהודו

באיחור ניכר, האינטרנט הביא מחבר סוף סוף בין עולם הפיננסים לכפרים הנידחים בעולם • שחף ארליך, מנכ"ל חברת טריא, מתארח בפודקאסט 'דוח פינטק' בכדי להסביר איך התשתית הישראלית פותחת את מדינות העולם השלישי לעבר הבנקים • האזינו

סניף של Yes Bank בעיר אחמדאבאד, הודו  / צילום:  Ajit Solanki
סניף של Yes Bank בעיר אחמדאבאד, הודו / צילום: Ajit Solanki

מאות מיליונים מתושבי אפריקה והודו, החיים בכפרים נידחים, לא מסוגלים להגיע לבנק. הם תלויים בסלולרי שלהם ובפעולות שהיו עד לא מזמן למסורבלות. שחף ארליך, מנכ"ל חברת התשתיות הפיננסיות הדיגיטליות "טריא", מתארח בפודקאסט 'דוח פינטק' בהנחיית ד"ר אושי שהם-קראוס בכדי להסביר כיצד הטכנולוגיה הישראלית מאפשרת לענקי הפיננסים בעולם להתמודד על מתן אשראי להודי הממוצע, לכפריים באפריקה, ולגופים פיננסיים בכל העולם. אז איך פעולת החיתום הבינלאומית הנקודתית הזו משנה את השוק הפיננסי, ופותחת אותו למתחרים חדשים ומורידה את הריבית לטובת הלקוח וחברות פיננסים רבות.

עקבו אחר הפודקאסט בספוטיפיי, באפל פודקאסטס , בגוגל פודקאסטס או באפליקציית הפודקאסטים האהובה עליכם בהעתקת כתובת ה- RSS

■■

ד"ר אושי שהם-קראוס הוא דוקטור לפילוסופיה של הכלכלה, עוסק בלימודי עתידים בתחום הפיננסי. לימד במשך שנים בבתי הספר לכלכלה ולמינהל עסקים במכללה למינהל. מרצה ויועץ בתחומי ה-Fintech ,Wealthtech ,Insurtech. מרצה על התפתחויות טכנולוגיות קרובות והשפעתן על סקטורים שונים בתעשייה ומדריך בשימוש בסכמות חשיבה מתחום לימודי העתידים לטובת עבודה ארגונית. ניתן להשיג את אושי באתר הבית או במייל.