מיקרונט מזנקת ב-43% בעקבות דיווח על קבלת הזמנה מלקוח בארה"ב

במיקרונט מציינים כי ללקוח מאות אלפי מנויים לשירותי הטלמטיקה והוא מעוניין להרחיב את שירותיו הקיימים על ידי מתן שירותי וידאו טלמטיקס ללקוחות הקצה

מניית מיקרונט  רושמת עלייה של 43% במחזור גבוה בבורסה, לאחר שהחברה עדכנה על משא ומתן עם ספק שירותי טלמטיקה מוביל בארה"ב.

מיקרונט מפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות מחשוב ומסופונים לניהול ציי רכב ועובדי שטח. החברה דיווחה כאמור על משא ומתן עם ספק שירותי טלמטיקה מוביל בארה"ב וקבלת הזמנה במסגרת פיילוט אותו מבצע הלקוח עבור הדגם המתקדם של מוצר המצלמה החכמה של החברה Micronet SmartCam.

במיקרונט מציינים כי ללקוח מאות אלפי מנויים לשירותי הטלמטיקה והוא מעוניין להרחיב את שירותיו הקיימים על ידי מתן שירותי וידאו טלמטיקס ללקוחות הקצה בהתבסס על המצלמה החכמה של מיקרונט.

כחלק מהמו"מ, התקשרו הצדדים בהזמנה לצורך השלמת הפיילוט והלקוח רכש כמאה יחידות וזאת בהמשך להשלמה מוצלחת של פיילוט מוקדם וראשוני שביצע הלקוח למוצר זה בחודש ספטמבר. 

ה-SmartCam של מיקרונט, הינה מצלמת רכב מחוברת המיועדת להגברת בטיחות הנסיעה והנוסעים, בעלת קישוריות לרכב, יכולות ניטור כביש והתנהגות נהג, התראה על אירועי בטיחות בנהיגה, הדרכת נהגים בזמן אמת ודיווח למנהל הצי וזאת באמצעות שילוב טכנולוגיות בינה מלאכותית וניתוח נתוני וידאו לרבות באמצעות שיתופי פעולה עם צדדים שלישיים. 

בחברה מציינים כי שוק הטלמטיקס העולמי נמצא בצמיחה משמעותית והיקפו נאמד בעשרות מיליארדי דולרים.

אלי אביבי, מנכ"ל חברת מיקרונט : "אנו שמחים על ההתקדמות המשמעותית מול אחד מלקוחות הטלמטיקה המובילים בעולם לבחינת מוצר המצלמה החכמה של החברה. אנו מעריכים כי להצלחת הפיילוט יש פוטנציאל השפעה חיובית ומהותית על עסקי החברה. אנו מעריכים כי הפיילוט יושלם עד סוף השנה. התקשרות חשובה זו מגיעה זמן קצר לאחר שהחברה הודיעה על שלבי חתימה להסכם עם יצרנית משאיות בינלאומית מובילה עבור שני מוצרי חברה אחרים, ועשויה לסייע לחברה ליצור בסיס הכנסות חשוב לקראת 2021".