נובה מצפה לתוצאות חזקות מהצפי ברבעון השלישי ומתכננת גיוס של 150 מיליון דולר באג"ח להמרה

הרווח הנקי Non-GAAP למניה יגיע לטווח של 51-56 סנט, לעומת התחזית שהייתה ל-34-47 סנט • סכום גיוס עשוי לגדול ב-22.5 מיליון דולר אם המשקיעים בהנפקה יבחרו לממש אופציה לרכישת אג"ח נוספות

מנכ"ל נובה, איתן אופנהיים/ צילום: איל יצהר
מנכ"ל נובה, איתן אופנהיים/ צילום: איל יצהר

עוד ועוד חברות טכנולוגיה ישראליות שנסחרות בוול סטריט מנצלות את התנאים המיטיבים בשוק החוב ומגייסות כסף בהנפקת איגרות חוב להמרה. אחרי פייבר, Wix, נייס וסולאראדג', היום מצטרפת אל הרשימה גם נובה, שהודיעה על כוונתה לגייס 150 מיליון דולר בהנפקת אג"ח להמרה, סכום שעשוי לגדול ב-22.5 מיליון דולר אם המשקיעים בהנפקה יבחרו לממש אופציה לרכישת אג"ח נוספות. את ההנפקה ילוו בנק אוף אמריקה וסיטי, התמחור של ההנפקה ייקבע עד סוף השבוע הנוכחי.

לצד ההודעה על הגיוס הצפוי, הודיעה נובה על כך שתוצאות הרבעון השלישי צפויות לעקוף את התחזית שמסרה בעבר. נובה ציינה כי הרבעון השלישי הסתיים עם הכנסות של 68-70 מיליון דולר, בעוד שהתחזית המקורית הייתה ל-58-66 מיליון דולר. הרווח הנקי Non-GAAP למניה יגיע לטווח של 51-56 סנט, לעומת התחזית שהייתה ל-34-47 סנט. הדוחות יפורסמו ב-12 בנובמבר.

בינתיים, תנאי ההנפקה - גובה הריבית ושער ההמרה - טרם נקבעו, אך סביר להניח שבדומה לגיוסים קודמים של חברות טכנולוגיה, הריבית תהיה קרובה לאפסית אם לא ריבית של 0%. האג"ח מיועדות לפירעון באוקטובר 2025. סכום של עד 20 מיליון דולר מהגיוס ייעוד לרכישה עצמית של מניות נובה במסגרת עסקאות פרטיות. יתרת הסכום עשויה לשמש את החברה לרכישות של עסקים משלימים. בסוף הרבעון הקודם היו לנובה  בקופה מזומנים והשקעות בהיקף של כ-216 מיליון דולר.

נובה, המנוהלת על-ידי איתן אופנהיים, נסחרת במקביל בנאסד"ק ובתל אביב לפי שווי של 1.6 מיליארד דולר, לאחר עלייה של 76.7% במחיר המניה בשנה האחרונה. החברה מספקת פתרונות מדידה לבקרת תהליכי הייצור בתעשיית הסמיקונדקטור.