LEAD | בלעדי

LEAD זכה במכרז go - הביטוח הדיגיטלי של הכשרה לביטוח

התקציב טופל עד עתה במשרד הפרסום בלאנקו כחלק מתקציב הפרסום הכולל של הכשרה • תקציב השיווק של go עומד על 15 מיליון שקל בשנה, מתוך תקציב כולל של 20 מיליון שקל של כלל המותגים של הכשרה

מייסד ומנכ"ל LEAD רמי יהודיחה / צילום: איל יצהר
מייסד ומנכ"ל LEAD רמי יהודיחה / צילום: איל יצהר

תקציב הפרסום של "go" - הביטוח הדיגיטלי של קבוצת "הכשרה חברה לביטוח", עובר למשרד הפרסום "Lead" - כך נודע ל"גלובס". התקציב טופל עד עתה במשרד הפרסום בלאנקו כחלק מתקציב הפרסום הכולל של הכשרה.

"הכשרה חברה לביטוח" נחשבת לבינונית בגודלה, ומדורגת במקום השביעי מבין החברות הפועלות בתחום. החברה פועלת במספר תחומי ביטוח ובהם אלמנטרי, חיים, פיננסים וערבויות חוק מכר.

עיקר הפעילות הפרסומית של החברה בשנים האחרונות הייתה סביב השקת אפליקציית ביטוח דיגיטלית בביטוחי רכב, דירה ועוד, תחת השם go. המהלך נולד בהשראת הצלחות של חברות דיגיטליות בעולם, למשל למונייד הישראלית. האפליקציה של החברה (שהייתה הראשונה מסוגה בישראל) נחשבת למנוע צמיחה משמעותי שלה, ועל כן שם מושקעים רוב המשאבים השיווקיים של החברה.

בשנים האחרונות מנוהל תקציב הפרסום של החברה באמצעות משרד הפרסום בלאנקו שבבעלות אביתר סדון. לאחרונה העלה המשרד קמפיין ל-go ביטוח אותו מובילים כוכבי ההצגה מייקל - השחקן והיוצר אבי דנגור והשחקנית הילה גולדנברג, תחת הסיסמא "go הרבה יותר מביטוח".

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", לאחרונה קיימה החברה מכרז אותו ניהלה הילה פלדמן גרא מנהלת השיווק ודוברת החברה, לבחירת משרד פרסום חדש שיטפל בתקציב הפרסום של go.

משרד הפרסום lead אמור לקבל לידיו תקציב שנתי בהיקף של כ-15 מיליון שקל לפרסום המותג הדיגיטלי ואילו משרד הפרסום בלאנקו "יסתפק" בתקציב הפרסום של "הכשרה חברה לביטוח" בהיקף של כחמישה מיליון שקל.