ועד עובדים תחת רמי לוי? עובדי גוד פארם מתאגדים בהסתדרות הלאומית

ההסתדרות הלאומית הודיעה למנכ"ל המשותף ברשת הפארמים אדם פרידלר כי למעלה ממחצית העובדים ברשת התאגדו תחת חסותה, ושהחל מהיום היא הארגון היציג שלהם • רמי לוי שרכש, 50.01% מהרשת, הביע בעבר את התנגדותו להקמת ועדים תחת עסקיו, ואף נקנס על פגיעה בהתארגנות עובדיו

עובדי גוד פארם / צילום: הסתדרות העובדים הלאומית
עובדי גוד פארם / צילום: הסתדרות העובדים הלאומית

עובדי רשת הפארם - גוד פארם, שבשליטת רמי לוי התאגדו בהסתדרות הלאומית, כך עולה מהודעה שמסרה הבוקר ההסתדרות. ההסתדרות הלאומית מעדכנת כי פנתה הבוקר (ה') למנכ"ל משותף ומבעלי החברה, אדם פרידלר ו"הודיעה לו כי החל מהיום ההסתדרות הלאומית היא הארגון היציג בקרב מאות מעובדי הרשת".

לדברי ההסתדרות הלאומית, לאחרונה פנו אליה עובדים ברשת "בבקשה להקים לראשונה ועד עובדים ולהתאגד לטובת חתימה על הסכם קיבוצי ראשוני לכלל עובדי החברה". בהסתדרות הלאומית אומרים כי "מתוך 200 עובדים, הצטרפו למעלה מ-50%". ככל הידוע בגוד פארם מועסקים כ-400 עובדים.

בעבר רמי לוי הביע את התנגדותו להקמת ועדים תחת עסקיו, ואף נקנס על פגיעה בהתארגנות עובדיו. כמו כן, הוא גם נמנע מלרכוש רשתות שיאפשרו לו להתרחב בין היתר בשל מחלוקות עם הוועדים הדומיננטיים שפעלו בהן. זאת, בין היתר ברשתות המזון שקרסו בשנים האחרונות - מגה וקואופ.

רשת גוד פארם הוקמה באוגוסט 2016 על ידי אדם פרידלר ואוהד סנדלר, שותפיו של רמי לוי ומנהלי הרשת גם היום. את השליטה בחברה (50.01%) רכשה חברת רמי לוי באפריל 2018 תמורת כ-16 מיליון שקל.

גוד פארם מוכרת בעיקר מוצרי נוחות, מוצרי טואלטיקה, מוצרי ניקיון ותרופות ללא מרשם רופא. בנוסף מחזיקה החברה במותג פרטי תחת השם "Good", הכולל מוצרים מעולמות האופטיקה, אביזרי טיפוח ועוד. החברה מפעילה כ-28 סניפים.

מגוד פארם לא נמסרה תגובה.