דוח פינטק | פודקאסט

האם הביקור הבא שלנו בבנק יתקצר בזכות ענן?

האם תפקידם של הבנקים לעסוק בטכנולוגיה? • עבורנו, זה כמעט מובן מאליו שלבנק יש אפליקציות, אתרים, אחסון ועיבוד • אבל האם זה באמת תפקידו של בנק? • כך הענן הציבורי ישחרר את הבנקים מהעיסוק הזה לטובת בנקאות חדשה ומתקדמת • האזינו

תור בבנק בארה"ב / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
תור בבנק בארה"ב / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

מהי פעילות בנקאית מהותית? אחת התשובות המקובלות תראה בבנקים עסק שבו מפקידים כספים, מעבירים אותם ומוציאים אותם. בעבר נעשו הפעולות האלה באמצעות רישום בספרי מאזנים. אבל גם אז לא עסקו הבנקים ביצור הנייר לספרים, הדיו והנוצות לכתיבה או מכונות הדפוס להדפסת הספרים.

את השירות האלה, קיבלו הבנקים, כמו יתר העסקים, ממומחים בתחומם. ד"ר אושי שהם-קראוס מארח בפודקאסט 'דוח פינטק', ד"ר תומר סימון, סמנכ"ל טכנולוגיות לאומיות במיקרוסופט ישראל, בכדי להבין האם הגיע הזמן לשחרר את הבנקים גם מהטכנולוגיה החדשה המעיקה עליהם?

עקבו אחר הפודקאסט בספוטיפיי , באפל פודקאסטס, בגוגל פודקאסטס או באפליקציית הפודקאסטים האהובה עליכם בהעתקת כתובת ה- RSS

■■

ד"ר אושי שהם-קראוס הוא דוקטור לפילוסופיה של הכלכלה, עוסק בלימודי עתידים בתחום הפיננסי. לימד במשך שנים בבתי הספר לכלכלה ולמינהל עסקים במכללה למינהל. מרצה ויועץ בתחומי ה-Fintech ,Wealthtech ,Insurtech. מרצה על התפתחויות טכנולוגיות קרובות והשפעתן על סקטורים שונים בתעשייה ומדריך בשימוש בסכמות חשיבה מתחום לימודי העתידים לטובת עבודה ארגונית. ניתן להשיג את אושי באתר הבית או במייל.