פלאפון | בלעדי

מצטרפת לחגיגה: פלאפון מייקרת את החבילות בדור החמישי

התוכניות החדשות נכנסות לתוקף ביום שני, הרשת תישאר פתוחה עבור מי שיש ברשותו מכשיר דור חמישי וכבר גולש בה • בכך נשארות פרטנר ואקספון המפעילות היחידות שכרגע לא גובות פרמיה על שימוש ברשת הדור החמישי

מנכ"ל פלאפון רן גוראון \ צילום: שלומי יוסף
מנכ"ל פלאפון רן גוראון \ צילום: שלומי יוסף

חברת פלאפון מייקרת את תעריפיה למנויים שירצו להצטרף לרשת החדשה בדור החמישי, ומצטרפת להוט מובייל ולסלקום שכבר עשו זאת. בכך נשארות פרטנר ואקספון המפעילות היחידות שכרגע לא גובות פרמיה על שימוש ברשת הדור החמישי. התוכניות החדשות נכנסות לתוקף ביום שני, הרשת תישאר פתוחה עבור מי שיש ברשותו מכשיר דור חמישי וכבר גולש בה.

פלאפון הייתה הראשונה להכריז כי השלימה את השלב הראשון בהקמת הרשת, באוגוסט. החברה השיקה מספר תוכניות והכריזה כי הרשת תישאר פתוחה, כלומר כל מי שיש ברשותו מכשיר דור חמישי יוכל לגלוש בה. פרטנר הלכה בעקבותיה ויצאה בהכרזה דומה. הוט מובייל הייתה החלוצה בהכרזה כי תגבה פרמיה, כלומר רשת הדור החמישי תהיה נגישה רק למי שהצטרף עם תוכנית מתאימה. סלקום הצטרפה להוט מובייל והכריזה הכרזה דומה רק לפני שבועיים, במסגרת קבלת רישיון ההפעלה שלה.

לאחר שראתה אצל המתחרות את סגירת הרשת בדור החמישי רק למנויים חדשים, ואת מחירי החבילות, פלאפון חישבה מסלול מחדש. החברה הגיעה למסקנה שעדיף לנסות לפעול ביחד עם המגמה ולהעלות מחירים. השנה צפויה להיות שנה קשה מאד לחברות הסלולר, על רקע משבר הקורונה והפגיעה בהכנסות משירותי נדידה - שנעצרו בעקבות הצניחה בשוק התעופה.

פלאפון תשיק חבילות דור 5, ובהן: 500 ג'יגה ביט ב-49.90 שקל לחודש; 1,000 ג'יגה ביט ב-59.90 שקל לחודש ומסלול סלולר וסטינג למובייל ב-59.90 שקל לחודש. המצטרפים למסלולי 500 ו-1,000 ייהנו בחודשיים הראשונים ממחיר של 39.90 שקל לחודש. 5,000 המצטרפים הראשונים גם יקבלו קופון בשווי 100 שקל לרכישת אביזרים. 5,000 המצטרפים אחריהם יקבלו קופון בשווי 50 שקל. תוקף הקופונים הוא לשלושה חודשים.