אחרי 8 שנים: תקציב הפרסום של רב -בריח עובר לראובני-פרידן

התקציב התנהל ב-8 השנים האחרונות באמצעות צמד הפרסומאים אלון הוכדורף וצור גולן • ברב-בריח מדגישים כי ההחלטה להיפרד מהפרסומאים שליוו אותם דרך ארוכה איננה החלטה קלה, שכן עם השנים נרקם קשר אישי חזק

ניב חורש וזיו קורן, מנכ"לים משותפים בראובני-פרידן / צילום: איל יצהר, גלובס
ניב חורש וזיו קורן, מנכ"לים משותפים בראובני-פרידן / צילום: איל יצהר, גלובס

תקציב הפרסום של חברת רב-בריח עובר למשרד הפרסום ראובני-פרידן. טרם הבחירה בראובני-פרידן נפגשה הנהלת הקבוצה עם מספר משרדי פרסום בסדרי גודל שונים.

תקציב הפרסום של רב-בריח התנהל ב-8 השנים האחרונות באמצעות צמד הפרסומאים אלון הוכדורף וצור גולן, איתם עבר התקציב גלגולים של כמה משרדים, שהאחרון שביניהם היה M&C. כפי שנחשף ב"גלובס", בתחילת משבר הקורונה עברו אנשי M&C לשבת במשרדי הפרסום יהושע TBWA, כחלק ממשא-ומתן מתקדם במסגרתו אמור היה בעלי המשרד רמי יהושע לרכוש מניות במשרד.

ברב-בריח מדגישים כי ההחלטה להיפרד מהפרסומאים שליוו אותם דרך ארוכה איננה החלטה קלה, שכן עם השנים נרקם קשר אישי חזק, אולם בסופו של דבר ולאחר התלבטות הוחלט לרענן את השורות ולצאת לדרך חדשה.

תקציבי הפרסום של רב-בריח לא נחשבו מסורתית לתקציבים גדולים במיוחד, אולם בשנים האחרונות התחום גדל, והחברות שפועלות בו החלו להתקשר עם משרדי פרסום גדולים יחסית ולהעלות קמפיינים מושקעים, לרבות קמפיינים בטלוויזיה. כפועל יוצא מזה לא רק התקציבים גדלו, אלא גם הפן הקריאטיבי שלהם התפתח, ובקטגוריה החלו לדבר גם במונחים של תועלות נוספות לצרכן מלבד המחיר.

לכן גם הקו הפרסומי של קבוצת רב-בריח עבר בשנים האחרונות שינוי. עד לפני כ-6 שנים התמקדה רב-בריח בדלתות חוץ ובערכי הביטחון תוך הדגשת המנעולים והטכנולוגיה המפותחת של הקבוצה איתה היא מזוהה; אולם בשנים האחרונות עיקר ההתמקדות עבר, כמו כל השוק, לקטגוריית דלתות הפנים. למשל, קמפיין ההשקה עלה תחת הסלוגן "תפּנימו - דלתות פנים זה רב-בריח" עם פ' דגושה. את הקמפיין הובילו דן שפירא ודנה לוזון פאן.

רב-בריח נמצאת בבעלות שמואל דורנשטיין המשמש גם כיו"ר. לחברה יש 15 אולמות תצוגה, בנוסף לשלושה מחסנים מהם מוכרים לשוק הקבלני וישירות למשפצים. בנוסף מוכרת רב-בריח את מוצריה ב-50 מדינות בעולם.

מאיה דונרשטיין-יתיר, סמנכ"ל שיווק קבוצת רב-בריח, שהייתה אחראית על בחירת משרד הפרסום החדש, מסרה כי לאחר שפגשה מספר משרדי פרסום גדולים ובינוניים, היא התרשמה כי מנהלי ראובני-פרידן הם בעלי יכולות קריאטיביות גבוהות מאוד, אינטליגנטיים ומכילים. לדבריה, "יחד עם ראובני-פרידן הקבוצה תמשיך לבסס את נושא דלתות הפנים, שהוא מנוע הצמיחה של הקבוצה בשנים הקרובות".