תקציב רולדין מצטרף לתקציבי מזון נוספים המטופלים בראובני-פרידן ובחברת הדיגיטל שלו, ארלו • וגם: קבוצת פז מכניסה לראשונה שותפים מתחום האיקומרס לארנק הדיגיטלי של רשת חנויות הנוחות yellow • אירועים ומינויים
צור גולן, בעלים ומנהל קריאייטיב של משרד הפרסום NEW, על "הסטורי של אווה"
אתמול עלה לאוויר קמפיין ראשון של "הישראלים", הכולל שילוט חוצות בו נראים נתניהו וחולדאי וביניהם הכיתוב "יש בישראל רק שני מנהיגים. בחרו את שלכם" • מנהל הקמפיין של יש עתיד יהיה רמי יהודיחה
התקציב התנהל ב-8 השנים האחרונות באמצעות צמד הפרסומאים אלון הוכדורף וצור גולן • ברב-בריח מדגישים כי ההחלטה להיפרד מהפרסומאים שליוו אותם דרך ארוכה איננה החלטה קלה, שכן עם השנים נרקם קשר אישי חזק
הפרסומאית קרן קיי, מבעלי KDA, פורשת לאחר שחממת The Time והמדען הראשי השקיעו בסטארט-אפ שלה ■ תקציבי KDA יתנהלו ב-M&C SAATCHI של אלון הוכדורף וצור גולן, תחת ניהולו של אורן דיבון, מבעלי KDA
דיויד קרשאו, מנכ"ל קבוצת הפרסום M&C SAATCHI, שוהה בימים אלה בארץ, לאחר שהקים שלוחה מקומית יחד עם שותפים ישראליים ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר את הבחירה להתרחב דווקא לישראל
הבעלות על משרד הפרסום בישראל תתחלק בין סוכנות M&C SAATCHI העולמית, פרסום בן-נתן ואלון הוכדורף
איש הקריאייטיב צור גולן יצטרף כשותף שווה במשרד, שישנה את שמו לבן-נתן-גולן
yellowיאיר לפידמשרדי פרסוםפזראובני פרידןרב בריחרולדיןרון חולדאיתעמולת בחירותתקציב פרסום