אחרי העלאת המחירים בדור 5: פלאפון מעדכנת מחירים גם בדור הרביעי

החברה מעלה מחירים למנויים בתוכניות הכוללות מספר קווים, אך לא למנוי הראשון • כמו כן מעדכנת מחירים גם בתתי-המותגים שלה • העלאות המחירים באות בעקבות התמשכות משבר הקורונה והמשך מגמת השחיקה בתעריפים בעקבות התחרות בשוק

חנן בן ארי ויהודה לוי בקמפיין החדש לפלאפון / צילום: הערוץ הרשמי של פלאפון
חנן בן ארי ויהודה לוי בקמפיין החדש לפלאפון / צילום: הערוץ הרשמי של פלאפון

אחרי שהחליטה לעדכן מחירי חבילות בדור החמישי, ולעבור למודל סגור שבו רק מי שרוכש חבילה מתאימה יוכל לגלוש ברשת החדשה, מודיעה היום פלאפון על עדכון מחיר גם בחבילות הדור הרביעי.

החברה הודיעה כי לקוחותיה החדשים שיבקשו לרכוש כמה חבילות, יקבלו את ההנחות רק מהלקוח השלישי והלאה. כלומר, לקוח שמשלם 40 שקל לחבילה עם 100 ג'יגה גלישה לדוגמה, ששילם על המנוי השני והשלישי 35 שקל, ועל המנוי הרביעי שילם 30 שקל - מעתה והלאה ישלם על המנוי השני 40 שקל, על המנוי השלישי 35 שקל וכנ"ל גם על המנוי הרביעי.

גם בתתי-המותגים של פלאפון יעודכנו מחירי החבילות. מנוי בחבילה של 150 ג'יגה ששילם עד עתה 35 שקל לחודש, ישלם על המנוי השני אותו מחיר, ועל המנוי השלישי והרביעי 30 שקל לחודש. מדובר בעדכון תעריפים למצטרפים חדשים בלבד.

העלאות המחירים בפלאפון באות בעקבות התמשכות משבר הקורונה והמשך מגמת השחיקה בתעריפים בעקבות התחרות בשוק, אירועים שככל הנראה יימשכו גם בחודשים הקרובים וישפיעו על כל החברות הסלולריות.

מלבד אקספון, שטרם הודיעה על שינוי במדיניות המחירים שלה, כל המפעילים הגדולים החליטו לגבות פרמיה על גלישה בדור החמישי. מדובר על מהלך שבו לקוחות שירצו לגלוש בדור החמישי יצטרכו לרכוש חבילה מתאימה במחיר יותר גבוה, באזור ה-50-60 שקל לחודש, אחרת לא יוכלו ליהנות מיתרונותיה של הרשת החדשה.