גם אל על משיקה טיסות ישירות לדובאי; כמה יעלה כרטיס?

הקו של אל על יחל לפעול ב-13 בדצמבר במתכונת של 14 טיסות שבועיות • הטיסות יבוצעו במטוסי ה-737-900 ובמטוסי הדרימליינר 787 של החברה

קו הרקיע של דובאי / צילום: שאטרסטוק
קו הרקיע של דובאי / צילום: שאטרסטוק

אל על מצטרפת לישראייר ולארקיע ותשיק קו ישיר לדובאי. הקו של אל על יחל לפעול ב-13 בדצמבר במתכונת של 14 טיסות שבועיות: שלוש טיסות בימים ראשון וחמישי ושתי טיסות בשאר ימות השבוע שבהם טסה אל על. הטיסות יבוצעו במטוסי ה-737-900 ובמטוסי הדרימליינר 787 של החברה.

המחירים שמפרסמת אל על מתחילים ב-300 דולר לכרטיס "לייט" (ללא כבודה והושבה), מ-600 דולר למחלקת הפרימיום ומ-900 דולר למחלקת עסקים. 

באנר הקמפיין
 באנר הקמפיין

הראשונה להשיק את הקו הרשמי בין דובאי לתל אביב היא חברת פליי דובאי, חברת לואו קוסט שבבעלות ממשלת דובאי, אשר תחל להפעיל את הקו כבר השבוע (26 בנובמבר). אחריה ישיקו את הקו ישראייר וארקיע בתחילת דצמבר, וכעת גם אל על מצטרפת לתחרות על הקו החם ביותר בתעופה הישראלית כיום.

מבין חברות הלגאסי, אתיחד איירוויז הודיעה כי תפעיל את טיסתה הרשמית הראשונה בקו תל אביב-אבו דאבי בסוף חודש מרץ 2021. בהכרזה כבר ציינה חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי כי הדגש יהיה על טיסות ההמשך מאבו דאבי ליעדים שונים בעולם ובעיקר למדינות המזרח הרחוק.

אמירייטס, הגדולה מבין החברות, חברת התעופה הלאומית של דובאי, עדיין לא נקבה במועד רשמי להשקת הקו. בשלב ראשון טיסותיה יבוצעו באמצעות פליי דובאי.

ההסכם בין המדינות כולל פטור מוויזת תייר. כפי שפרסמנו בגלובס, הושג הסכם בין משרד החוץ הישראלי למשרד החוץ האמירתי, לפיו ניתן יהיה לטוס לאיחוד האמירויות כבר מ-1 בדצמבר, עוד לפני שייכנס הסכם הפטור מוויזות לישראלים.