קלמן ליבסקינד יגיש תוכנית ראיונות יומית ב"כאן 11"

העיתונאי קלמן ליבסקינד חוזר לטלוויזיה ויגיש מדי ערב בערוץ "כאן 11" תוכנית ראיונות אקטואלית • בנוסף, משה שטיינמץ מונה לכתב המשטרה הראשי של חטיבת החדשות בתאגיד השידור "כאן" במקום רועי ינובסקי

קלמן ליבסקינד / צילום: איל יצהר, גלובס
קלמן ליבסקינד / צילום: איל יצהר, גלובס

שינויים בחטיבת החדשות של תאגיד השידור הציבורי: העיתונאי קלמן ליבסקינד חוזר לטלוויזיה ויגיש מדי ערב בערוץ "כאן 11" תוכנית ראיונות אקטואלית. התוכנית שתשודר ב-18:00-18:30 תעסוק בקונפליקטים המרכזיים שעל סדר היום החדשותי ותתבסס על מספר ראיונות אחד על אחד. ליבסקינד ימשיך להגיש בכאן ב' (רשת ב') יחד עם אסף ליברמן את התוכנית "קלמן וליברמן".

בנוסף הודיע היום (ד') ברוך שי, מנהל חטיבת החדשות בתאגיד, לאנשי החטיבה על מינויו של משה שטיינמץ לכתב המשטרה הראשי, במקומו של רועי ינובסקי שקודם לפני מספר שבועות לתפקיד העורך הראשי של המהדורה המרכזית ב"כאן 11". שטיינמץ שימש שלוש שנים בתפקיד כתב צבאי, ולפני כן כיסה במשך למעלה משש שנים את משטרת מחוז ירושלים בכלי תקשורת שונים ("מעריב", "וואלה", "כאן חדשות").

שי בישר לעובדי חטיבת החדשות על השינויים הצפויים והוסיף עוד שינוי פחות שמח: "בשבועות הקרובים", כתב, "ניפרד ממספר עובדים שהגיעו לגיל הפרישה או שכבר חצו אותו. בחודש הבא נקיים אירוע פרידה, ובהזדמנות זו אני רוצה להודות להם על התרומה לשידור הציבורי לאורך השנים, ומקווה שלפחות חלקם עוד ילוו אותנו באופן כזה או אחר".