ראש בראש עם בן אנד ג'ריס: יוניליוור תייבא גלידות של מגנום לישראל

חברת יוניליוור, שמחזיקה בגלידות שטראוס המשווקת את המותג מגנום בישראל, מרחיבה את פעילות המותג לקטגוריה של גלידות לצריכה ביתית

גלידת מגנום / צילום: סטודיו 0304
גלידת מגנום / צילום: סטודיו 0304

יוניליוור ישראל פותחת תחרות חזיתית מול הזכיין המקומי של בן אנד ג'ריס ומתחילה לייבא לישראל פיינטים של מותג השלגונים מגנום. חברת יוניליוור, שמחזיקה בגלידות שטראוס המשווקת את המותג מגנום בישראל, מרחיבה את פעילות המותג לקטגוריה של גלידות לצריכה ביתית. מדובר בסדרת גלידות שמשווקת בשוק האמריקאי מאז 2012, וכעת תיובא לראשונה לישראל.

בעולם, אגב, בן אנד ג'ריס היא חברת-בת השייכת ליוניליוור אותה רכשה בשנת 2000, אולם בישראל פועלת בן אנד ג'ריס כחברה עצמאית ובנפרד מיוניליוו,ר והיא מנוהלת בידי אבי זינגר.

הקטגוריה שעתה מבקשת יוניליוור להיכנס אליה - פיינטים לצריכה ביתית - היא קטגוריה שנשלטת (86%) על-ידי בן אנד ג'ריס ישראל, ושגם האגן דאז פועלת בה כשחקנית קטנה (7%). סך המכירות השנתי בקטגוריה עמד ב-2020 על כ-167 מיליון שקל, גידול של 17% לעומת השנה שעברה.

קטגוריית הפיינטים הביתיים היא חלק קטן מכלל שוק הגלידה שב-2020 מכירותיו הסתכמו בכ-2 מיליארד שקל, צמיחה של כ-5% לעומת השנה שעברה. את השוק כולו, מובילה גלידות שטראוס עם נתח שוק של כ-39%.

הגלידות של מגנום ישווקו בשלב זה בארבעה טעמים - וניל, וניל שוקולד לבן, וניל שקדים ושוקולד לבן עוגיות, כאשר כל גלידה עטופה במעטפת קשיחה של שוקולד בדומה לשלגון של מגנום.

במקביל לכניסה של יוניליוור לקטגוריה, שחררה היום המתחרה בן אנד ג'ריס את הטעמים החדשים שלה לשנה החדשה במסגרתם החלה לשווק אריזה של בצק עוגיות שוקולד צ'יפס (ללא גלידה), גלידת מרשמלו, וגם טעם מן העבר - צ'רי גרסיה.