חברת יוניליוור, שמחזיקה בגלידות שטראוס המשווקת את המותג מגנום בישראל, מרחיבה את פעילות המותג לקטגוריה של גלידות לצריכה ביתית
גלידות נסטלה שיווקה 6 מתוך 10 השלגונים הנמכרים ביותר ב-2013 וחיזקה את כוחה מול שטראוס ויוניליוור ■ מכירות בן אנד ג'ריס צמחו ב-21.6%
מנכ"ל גלידת שטראוס, יורם אביגד: "צמחנו ב-12% ושיפרנו את כוחנו התחרותי, ולא בגלל שינוי במחיר אלא מכיוון שהצרכנים פשוט קונים יותר גלידות"
הפשרה הושגה במסגרת תביעה ייצוגית נגד שטראוס שהוגשה ב-2009, בטענה כי על גבי חלק משלגוני "מגנום" ששווקו כיחידות בודדות לא צוין תאריך תפוגה
זאת בחודשים ינואר-אפריל ■ הירידה בשוק הגלידות צפויה להחריף את התחרות בין גלידות שטראוס לגלידות נסטלה, ובענף מעריכים כי המשך התכווצות השוק תביא למלחמת מחירים
שטראוס מצידה מתחה את המותג קרמיסימו לקטגוריית הפרימיום עם השקת קרמיסימו&MORE
גלידת שטראוס נמצאת בבעלות קונצרן יוניליוור העולמי, שמחזיק כיום ב-90% ממניות החברה
אצבעות שוקולד פרה של עלית מתמקמות במקום השני בטבלת המותגים המושקעים עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.2 מיליון שקל
משטראוס נמסר כי בשנה שעברה ביקרו בבר של מגנום בנמל תל-אביב כ-100 אלף איש
בן אנד ג'ריסגלידותגלידת שטראוסיוניליוור