עופר ברקוביץ' שהתמודד בעבר לראשות ירושלים הצטרף לסער

ברקוביץ' התפרסם עת התמודד מול משה ליאון על ראשות עיריית ירושלים ב-2018 • היום או מחר יפורסמו שמותיהם של מועמדים נוספים - מהעדה הדרוזית וכן מועמד בדואי • לפחות אחד מהם יוכנס למקום ריאלי בעשיריה השנייה

עופר ברקוביץ' / צילום: ראובן קפוצינסקי
עופר ברקוביץ' / צילום: ראובן קפוצינסקי

גדעון סער ממשיך לגבש את מפלגתו "תקווה חדשה", והרכש החדש הוא עוד דמות מוניציפלית, עופר ברקוביץ', יו"ר תנועת "התעוררות" בירושלים וחבר מועצת העיר. לגלובס נודע כי יפורסמו היום או מחר שמותיהם של מועמדים נוספים - מהעדה הדרוזית וכן מועמד בדואי. לפחות אחד מהם, המועמד הדרוזי, יוכנס למקום ריאלי בעשיריה השנייה. המהלך מראה את רצונו של סער לכנס עוד קהלים המתאימים לאידאולוגיה של הימין הליברלי שהוא מבקש לייצג, עם המיעוטים המשרתים בצבא.

ברקוביץ' התפרסם עת התמודד מול משה ליאון על ראשות העירייה ב-2018 כשכמעט זכה, ובעבר כיהן כסגן ראש העיר. ההתמודדות אז נתפסה גם כמאבק החילוניים והמסורתיים אל מול החרדים, שתמכו בליאון וביוסי דייטש.

"עופר ברקוביץ' הוא דוגמה למנהיגות צעירה שלוקחת אחריות ונאבקת על העתיד", אמר סער. "הצטרפותו לתקווה חדשה משמעותית ומסמלת תקווה חדשה לדור הצעיר במדינה. עופר יוביל את מטה ירושלים בקמפיין הבחירות ומטה המשפחות הצעירות".

מברקוביץ' נמסר: "אני מאמין במנהיגותו, ביושרו ובניסיונו העשיר של סער שמבססים אותו כמועמד המתאים לראשות הממשלה. אני מתכוון להיות חייל של ירושלים ולהבטיח את עתידה מהכנסת. אני מתכוון לפעול למען הצעירים, העסקים הקטנים שנפגעו קשות במהלך משבר הקורונה וזקוקים לנציגות אותנטית שתפעל לפתרונות עבורם.

"אני מתכוון לפעול לאחדות ישראל כפי שפעלתי ב'התעוררות', ולחבר את כל קבוצות האוכלוסייה לחזון משותף ודרך חדשה למדינת ישראל".

רשימת תקווה חדשה מסקרנת כיוון שסער בנה אותה ביחד עם כמה מפורשי הליכוד, וכן ביחד עם צבי האוזר ויועז הנדל. הסקרים מנבאים לו כ-15 מנדטים לפחות, משמע הרבה מקומות ריאלים ברשימה שצריך למלא. לא מעט מהם מגיעים מהמישור המוניציפלי, עם ניסיון הנהגה פוליטי, ועם בסיס תומכים בערי מוצאם.