עו"ד אלדד כורש ו-40 עורכי דין מעמית פולק מטלון מתמזגים עם פישר בכר

כורש שימש עד לאחרונה כשותף המנהל במשרד עמית פולק מטלון • השותפים ועורכי הדין המצטרפים עם כורש לפישר בכר מתמחים במגוון רחב של תחומי עיסוק, וביניהם נדל"ן ותכנון ובנייה, משפט מסחרי, מימון ועוד

עורכי הדין אמיר חן, טל אייל-בוגר, אלדד כורש ואורית ישראלי / צילום: כפיר זיו
עורכי הדין אמיר חן, טל אייל-בוגר, אלדד כורש ואורית ישראלי / צילום: כפיר זיו

מיזוג משמעותי בפירמת פישר: עו"ד אלדד כורש וכ-40 שותפים ועורכי דין ממשרד עמית פולק מטלון מתמזגים עם פירמת עורכי הדין פישר בכר חן וול אוריון.

עורכי הדין ממשרד כורש מצטרפים יחד עם פעילותם המקצועית של כורש הלקוחות והתיקים בהם הם מטפלים. עם הצטרפותם, תמותג הפירמה מחדש תחת השם FBC &Co.

אלדד שימש עד לאחרונה כשותף המנהל במשרד עמית פולק מטלון. השותפים ועורכי הדין המצטרפים עם אלדד ל-FBC & Co מתמחים במגוון רחב של תחומי עיסוק, וביניהם נדל"ן ותכנון ובנייה, משפט מסחרי, מימון ועוד.

עו"ד אמיר חן, השותף המנהל של FBC & Co, מסר: "אנו שמחים וגאים מאוד על הצטרפותם של אלדד והצוות האיכותי של השותפים ועורכי הדין המגיעים עמו. מדובר בשילוב כוחות המהווה מכפיל כוח משמעותי, אשר יחזק את יכולתה של הפירמה להעניק ייעוץ משפטי איכותי ומגוון, שאין שני לו״".

כפי שפרסמנו לפני כחודש, משרד עמית פולק מטלון שהעסיק 110 עורכי דין והוקם בשנות ה-50 החליט על פיצול בתום הליך גישור רגיש אצל המגשר עמוס גבריאלי. זאת בעקבות חילוקי דעות מתמשכים על רקע סוגיות כלכליות ובין אישיות.