מנהל הכספים בטוויטר: בחנו את השימוש בביטקוין

חברת הרשת החברתית אומרת ששקלה איך היא עשויה לשלם לעובדים ולספקים במטבע הקריפטו הפופולרי

טוויטר / צילום: שאטרסטוק
טוויטר / צילום: שאטרסטוק

מנהל הכספים של טוויטר אמר שחברת הרשת החברתית שוקלת איך לשלם לעובדים או לספקים באמצעות המטבע הדיגיטלי הפופולרי ביטקוין.

בראיון ששודר ביום רביעי בתוכנית Squawk Box ברשת CNBC, אמר מנהל הכספים נד סגל שהחברה ממשיכה לבחון את השימושים האפשריים במטבע הקריפטו הדיגיטלי.

"עשינו הרבה חשיבה ישירה להבין איך אנחנו יכולים לשלם לעובדים אם יבקשו לקבל תשלום בביטקוין, איך אנו עשויים לשלם לספק אם יבקש לקבל תשלום בביטקוין והאם אנחנו צריכים להחזיק ביטקוין בדוח המאזן שלנו למקרה שדבר כזה יקרה", אמר סגל. "זה משהו שאנחנו ממשיכים ללמוד ולבחון, אנחנו רוצים להיות מחושבים לגבי זה לאורך זמן, אבל עוד לא עשינו שינוי כלשהו".

מנכ"ל טוויטר ג'ק דורסי תומך בביטקוין. חברת התשלומים Square, שגם היא מנוהלת על ידי דורסי, רכשה לאחרונה כ־50 מיליון דולר בביטקוין לאוצר התאגידי שלה.

דבריו של מנהל הכספים סגל נשמעו רק ימים בודדים אחרי שיצרנית כלי הרכב החשמליים טסלה (Tesla) הודיעה רכשה מיליארד וחצי דולר בביטקוין. טסלה הודיעה ביום שני שהיא מצפה להתחיל לקבל תשלומים במטבע הקריפטו מלקוחות בזמן הקרוב.

סגל אמר שהחברה שוקלת כמה גורמים כשהיא בודקת איזה תפקיד, אם בכלל, יכול להיות למטבעות קריפטו בעסקיה.

"אחד הדברים המרכזיים שנבדוק, אם אנשים יבקשו לעשות איתנו עסקים בביטקוין, יהיה בחינה של השאלה האם עדיף יהיה לנו להעביר דולרים לביטקוין ברגע סגירת העסקה או אם אנחנו רוצים שיהיה לנו ביטקוין בדוח המאזן אצלנו, מוכן לסיום העסקה", אמר סגל.