דוח פינטק | פודקאסט

אומת התשלומים: כך הפינטק הישראלי מושך משקיעים מכל העולם

עשרות מיליוני דולרים מגויסים בחו"ל כל שנה עבור הפינטק הישראלי בסכום השקעה גבוה מזה של סטארט-אפים בתחומים אחרים • מה מחפשים המשקיעים הזרים בפינטק הישראלי? • ניר נצר, יו"ר איגוד הפינטק הישראלי, מתארח בפודקאסט "דוח פינטק" • האזינו

בנייני המשרדים על גדות נתיבי איילון / צילום: shutterstock
בנייני המשרדים על גדות נתיבי איילון / צילום: shutterstock

בשנים האחרונות הפינטק הישראלי מככב בחו"ל, ולא בכדי. עשרות מיליוני דולרים מגויסים בחו"ל כל שנה עבור פינטק הישראלי, כשהמשקיעים הזרים מחפשים את תחום ה-Payment בארץ הקודש. דוגמה לכך היא חברת הפינטק פאגאיה, שמנהלת השקעות בעולמות החוב האמריקאי והגיעה לסכום מנוהל בסך 2 מיליארד דולר, כשקרן העושר של סינגפור הובילה את הגיוס בחברה.

"אין ספק שאנחנו מעצמה בתחום. אבל מכיוון שאנחנו מדינה קטנה, אנחנו בעיקר מייצאים את התוצרים שלנו לחו"ל", אומר ניר נצר, יו"ר איגוד הפינטק הישראלי - פינטק אביב, ומייסד קבוצת אקוויטק, בראיון לפודקאסט "דוח פינטק" בהנחיית ד"ר אושי שהם-קראוס. "משקיעים מעריכים את מיומנויות התכנות של אנשי המקצוע בארץ ומחפשים במיוחד את תחומי התשלומים המפותחים.  לשוק הישראלי יש את היכולות הללו".

עקבו אחר הפודקאסט בספוטיפיי, אפל פודקאסטס, גוגל פודקאסטס או באפליקציית הפודקאסטים האהובה עליכם בהעתקת כתובת ה-RSS

■■

ד"ר אושי שהם-קראוס הוא דוקטור לפילוסופיה של הכלכלה, עוסק בלימודי עתידים בתחום הפיננסי. לימד במשך שנים בבתי הספר לכלכלה ולמינהל עסקים במכללה למינהל. מרצה ויועץ בתחומי ה-Fintech ,Wealthtech ,Insurtech. מרצה על התפתחויות טכנולוגיות קרובות והשפעתן על סקטורים שונים בתעשייה ומדריך בשימוש בסכמות חשיבה מתחום לימודי העתידים לטובת עבודה ארגונית. ניתן להשיג את אושי באתר הבית או במייל.