לופטהנזה חוזרת ללוח הטיסות: תצטרף לטיסות החילוץ מפרנקפורט

טיסת לופטהנזה תמריא מת"א ב-22.2, כשהטיסה של החברה שתיכנס לישראל יום לפני כן תגיע ללא נוסעים • הנחיות הממשלה קובעות כי הנוסעים מחויבים באישור מועדת חריגים על-מנת לטוס ולהציג בדיקת קורונה שלילית לפני המראה

השמיים צפויים להמשיך להיות סגורים עד ל-7.3 אבל בינתיים החברות הזרות משתלבות בלו"ז שמופעל במנגנון מצומצם. אחרי שהממשל האמריקאי הגיש תלונה רשמית על אפליה ועל הפרת הסכמים כשרשות תעופה אזרחית אפשרה רק לאל על להפעיל טיסות בקו תל אביב-ניו יורק במסגרת טיסות חילוץ - בשבוע הבא יבוצעו טיסות בקווים לארה"ב על-ידי אל על, דלתא ויונייטד כאשר בכל יום חברה אחרת תפעיל טיסה. כעת מודיעה קבוצת לופטהנזה כי היא מחדשת את טיסותיה מפרנקפורט לתל אביב מהשבוע הבא. לופטהנזה תצטרף לישראייר שקיבלה אישור מהמדינה להפעיל טיסות חילוץ בקו וככל הנראה גם ארקיע ואל על ישתלבו בטיסות לפרנקפורט.

טיסת לופטהנזה תמריא מתל אביב ב-22.2 (יום ב') כשע-פי ההחלטה, הטיסה של החברה שתיכנס לישראל ביום ה-21.2 תגיע ללא נוסעים, בהתאם להנחיות ממשלת ישראל. בשלב זה יופעלו הטיסות מפרנקפורט לתל אביב בימים ראשון, שלישי, חמישי ושבת. הטיסות מתל אביב לפרנקפורט יתקיימו בימים ראשון, שני, רביעי ושישי. בשלב השני ובהתאם למגבלות כמות הנוסעים שיורשו להמריא מתל אביב או לנחות בה, תיבדק האפשרות לטיסות נוספות. הנחיות הממשלה קובעות כי הנוסעים מחויבים באישור מועדת חריגים על-מנת לטוס ולהציג בדיקת קורונה שלילית לפני המראה.

ארקיע תפעיל טיסות לפרנקפורט מה-23.2, הטיסות ימריאו בתדירות של 3-4 פעמים בשבוע וימריאו בשעה 6:15 מתל אביב וב15:15 מפרנקפורט שעות הטיסה מותאמות למרבית טיסות ההמשך מפרנקפורט.